“Imi scot curentul!”

Aseara ma vad cu iubi, care de ceva vreme are o problema cu o masea. (are el probleme cu multe, dar nu se mai pune, nu de alta dar saptamana trecuta a cazut de pe o scara si s-a lovit urat de tot la spate si la cap). A tot fost la dentist, dar cum momentul este estival evident dentista este in concediu. Si ce poate sa fie mai tare decat sa te doara maseaua si sa iti fie dentistul in concediu? Nimic, va spun eu.

Dupa cum spuneam ma vad cu iubi care ma anunta k are o durere de masea, dar durerea parea a fii surda si de ignorat. Cum stateam noi in cuibusorul nostru de nebunii  iubi inchide geamul pentru ca il trage crurentul la masea. Era o caldura…., dar ce era sa zic… il tragea pe baiat la maseluta, se poate sa sufere iubiiiii!!!!!

Relaxata si infierbantata (de la caldura nu de la altele) cum eram zaceam pe spate si ma uitam la tavan cand imi aud urechile marea minutatie spusa de iubi: “Babe, da-mi o tigara sa imi scot curentul de la masea, sa o bag in ureche sa iasa curentul.” Ha? O bagi unde?!? Faci ce cu ea?!?!? WHAT?!?! WHAT THE FUCK!!!!!

Nu va puteti imagina mistourile care au urmat pe seama lui…. Am vrut sa ii fac poza, dar evident k nu s-a putut. Arata exact ca un martian de pe Marte, ii mai trebuia un costum verde si extraterestru garantat era cu aia in ureche. Cica ar fi un leac babesc si ca de aceea il durea maseaua ca il trasese curentul. OK zic, sa-i dam nebunului ce-i al nebunului. Intr-un final apoteotic plecam fiecare la casa sa, fiecare catre dormitorul sau regal si ne continuam noaptea in liniste si singuratate.

Dimineata ma trezesc entuziasmata sa plec la noul meu loc de munca si vad ca aseara m-a sunat iubi pe la 23.30, evident dormeam cu clabuci la gura. Nu ma chinui sa il sun stiind ca este deja in valurile muncii si oricum vom vorbi mai tarziu si voi afla ca vroia sa imi spuna somn usor sau ceva de genul.

Plec de acasa, ajung cu chiu cu vai la biro’ ( nu a venit “masina mea personala” si a trebuit sa merg pe jos), ma instalez comod si nici nu scot bine telefoanele di ngeanta ca si suna unul din ele, cel personal. Era iubi care ma informeaza k m-a sunat aseara sa imi comunice ca el a fost la urgenta cu maseaua si ca avea infectie asa ca acum papa antibiotice. Imi venea sa ii spun: “Imi scot curentul” al naibii curent era lichid!, dar m-am abtinut avand in vedere ca iubi suferise aseara, iar eu dormisem  foarte linistita.

Of… acum e problema ca nu mai poate sa bea la nunta, nu ca era el marele bautor ( de cand il cunos a baut o bere si aia la insistentele mele) dar ma rog i-am spus ca imi pare rau ca nu mai poate sa bea.

Sper sa nu mai aiba probleme pentru ca din cate stiu durerea de masea este foare nasoala.

25 responses to ““Imi scot curentul!”

  1. mie mi se pare ca esti o fitzoasa care scrie tampenii pt ca se plictiseste. si da tigara in ureche cand ai curent e unul dintre cele mai bune leacuri. zi-mi tu un medicament pt asta si esti tare.
    aaaa…martzienii sunt de pe marte ( pleonasm)

  2. Din bun simnt pentru acest post nu iti voi sterge comentariul, dar imi poti explica te rog in ce fel actioneaza acea tigara asupra durerii de masea? nu de alta, dar la mine in “sat” asemenea leacuri orientale nu sunt cunoscute..

  3. si la mine in “sat” adica cluj functioneaza aceasta metoda. Iti scoti curentu deoarece tigara iti consuma aerul care s-a format pe canalul dintre ureche si gura si daca ai cumva si o masea stricata sa vezi atunci dureri si sa sti ca nu doresc la nimeni durerea asta, nici macar tie care esti o persoana prea inchisa in lumea ta si prea cu nasul pe sus. Poate ti-ar prinde bine o sinuzita sa iti mai coboare nasu:)).

  4. e adevarat.. chiar acum stau cu ea in ureche.. pentru ca aseara am stat in curent si acum m-am trezit cu o durere de masea ingrozitoare. tigara e la jumate si nu ma mai doare asa de tare. ;)

  5. :)) :)) :))
    De mult nu am mai ras cu atata pofta! Mare e gradina ta Doamne si multi … sar gardul!

  6. si pe mine ma doare foarte tare maseaua si urechea este foatre greu imi vine sa ma urc pe pereti de durere

  7. Incercati cu ziarul..faceti o corneta mare dintr-o foiae de ziar bagati-o in ureche si datii foc …rezultatul este m-ai rapid fata de tigara. Daca va doare repetati cu 3-4 cornete . o sa va scoata tot curentul..si daca insistati si sufletul:) jK . Functioneaza belive me.

    Sau alta varianta m-ai putin spectaculoasa. luati 2 catei de usturoi curatati punetii pe o lingura deasupra focului si tinetii pana se umfla si se rumenesc .. zrobitii si punetii in vata . puneti vata in ureche si acoperiti cu o bentita sau caciula sa fie la caldura.

    si cam atat.

  8. crina_brunetzik19

    eu am o problema mai mare alaptez si nu pot lua absolut nimic ….offf…si cred k e infectie ce sa fk? ajutati-ma va rog

  9. crina_brunetzik19

    ms pt raspuns , am incercat cu glicolit picaturi si ma lasa cand si cand as face orice sa pot sa dorm in noaptea asta

  10. ma omoara durerea de masea si ureche si tot maine ma duc la stomatolog. am incercat de toate am luat tot felul de pastile in exces (ft mult exces) am si fumat un joint si nimik tot ma doare. am luat si niste calmante de la un vecin de al meu care este operat de hernie si la el dau rezultate la mine zero. deci sfatul meu ducetiva fratilor la stomatolog e a doua nopate fara somn in pana mea astazi am renuntat la fel si fel de leacuri sau pastile am dato pe zaraza pacat ca mai am putin da o dau pe tzuica nui problem :-D

  11. este adevarat, tigara scoate curentul,la fel si usturoiul sau ziarul ars…dar nu stiu ce e asa o minunatie….in fine…

  12. :)) trebuia satzi pui jointu in ureche, si se facea maseaua hight, si eu am avut probleme cu curentu la masele, da cu un con facut din ziar, sau cu o tzigare in ureche, trecea aproape instantaneu…. pentru cei care au probleme cu curentu la masele, merita sa facetzi o incercare…… in cele mai multe cazuri are efect. ;)

  13. si pe mine ma doare dar ce sa fac datimi sfaturi ca nu mai pot de durere ajutatima daca vreti sa ma ajutati in continuare id meu este zana_violetuta va rog faceti ceva pentru mine va rog ajutatima

  14. va rog

  15. ajutatima

  16. Nu-mi vine sa cred ca a gasit asa ceva pe internet. E ingrozitor postul asta. Mi-e si frica sa mai citesc altceva. De ce scrii aici? Te plateste cineva?
    De fapt, avand in vedere ca unii cer sfaturi medicale AICI ar trebui sa explice si existenta ta in mediul internetului. Dupa parerea mea nici in public n-ar trebui sa vorbesti foarte mult! Saracu “iubiiiii”. Nu stie ce-l asteapta.

  17. Vreau sa va intreb daca stie cineva unde se face in tara asta la vreun cabinet stomatologic anestezie Generala sau Totala? (sa-mi dea somn, ca trebuie sa-mi fac doua operatii la dinti si mi dantura perfecta).

  18. Mai mult e vorba de efectul Placebo.
    Tigara introdusa in ureche ,face,de fapt,mai mult rau timpanului, decat bine.

  19. iuby al meu…//////////////ahahahahahhahahah!!

  20. :)) doamne cat am mai putut sa rad , sincer daca vorbesti asa si in realitate vai si amar de saracu baiat … il faci de cacao… fi si tu o femeie cu capul pe umeri ca dupa cum ai precizat mergi la servici deci ai totusi o varsta.. astea sunt maimutzareli de pitzipoanca .. revino-ti femieeee!!!!

  21. buna seara ! la kestia asta cu tigara :-??? nush pt ka deja urekea dreapta mio fumat 1 paket de tigari s tot nu trece . si kulmea ma dor doar 1 canin s o masea , si culmea pe astia 2 mi i-am plombat de 2 sapt :(( ….. am incercat de toate cere numai AULIN-ul ma ajuta :(((

    ajutati-ma voi
    ms anticipat

  22. la fel a patit si iubi meu…are o masea plombata si se tot plange de curent la urechea dreapta..a fumat si el deja un pachet de tsigari cu urechea dreapta si nimic…eu sincer nu l-as mai lasa sa isi bage tsigari in ureche, dar zice k ii face bine..sa aibe ceva de-a face cu plomba?? asa cum pateste Dani?

  23. gabriela22

    buna ziua eu alaptez si am probleme cu dantura pana aseara cand nam putut inchide un ochi din cauza unei masele groaznic de stricata si gaurita pentru ca ma tras curentu din cauza ei si ma durut toata partea aazi am mers la dentist langa mine si miam omorat nervuu !am scapat de durere!recomand si celor care nu au curaj iar mamicelor care alapteaza va anunt ca eu am luat ca nebuna algocalmin paracetamol si aspirina la greu chiar si nurofen 400 pentru adulti nu a patit nik fata mea si are un an si 9 luni luati fara grija nu trebuie sa luati doze prea mari dar in rest puteti lua fara probleme nu puteti sta cu dureri insuportabile!dar cel mai bun sfat al meu este dentistu!a si eu am auzit leacuri babesti cum arr fii tigara vata cu spirt in ureche sau cateii de usturoi mai e si apa calda cu sare la masea cica functioneaza la mine de multe ori o sa radeti de mine acum putin am mancat napolitane si ma calma ati dai seama cu napolitane ziceti voi acu!da seara am avut niste dureri de am zis ca e un cosmar!nu mia ttrecut cu nici o pastila nimik ma durut in continuu!doamne bine ca am scapat mai trebuie sa scap de curent ca dentistu nu ma scapat de curent asta a ramas!stiti vreun remediu inafara de cornete?poop!

  24. Ce retardată….iubi al meu.mironosita…:))))))

  25. eu sunt insarcinata in 22 de saptamani si de vreo 3 nopti nu dorm din cauza urechi si a maselei din partea dreapta sotul meu mi-a zis ca nu mai suporta si astazi ma duce la dentist mie foarte frica pt ca stiu ca nu ai voie sa faci nimic nici anestezie nimic spuneti-mi ce sa iau sa nu mai am probelme