Scrisoare anonima

Urmatoare scrisorica este primita pe mess. O dam anonima, nu de alta, dar sa nu se simnta fata lezata. Nu stiu de ce, dar am ras cu lacrimi la citirea ei, desi nu este deloc amuzanta.

„Xulescu,

Acesta este primul mail pe care ti-l scriu dar am senzatia ca nu va fi ultimul. Prefer sa fac asta sa nu-ti stric weekend-ul. Dupa ce-am sa obosesc sa-ti scriu am sa-ti cedez drepturile de autor poate scrii o carte intitulata „Asa NU trebuie sa te porti cu prietena ta”.

1. Daca iesi cu prietena ta si colegii ei, e frumos sa incerci sa te prefaci putin amabil si daca iti comanzi ceva intreab-o si pe ea. Nu-ti face griji, poate sa-si plateasca singura. Nu te comporta ca si cum a-ti fii venit separat pentru ca data viitoare in mod sigur o sa vina singura. Din toata povestea asta nu ma surprinde nimic …ma asteptam la asta de la tine ..partea prosta e ca au vazut si altii…

2. Ma deranjeaza la culme ca pleci de la mine si-mi faci dezastru si -n urma ta trebuie sa-ti strang ciorapii , hainele . Nu ma ajuti niciodata la nimic. As vrea sa ai in vedere ca nu sunt nevasta ta sau femeia pe care o platesti sa stranga dupa tine si ca sub nici o forma nu am de gand sa tolerez mizeriile astea

3. Mi se face greata cand imi spui ca „vrei sa mi-o tragi in pasarica”. Te comporti ca un adolescent care n-a mai avut prietena pana acum. Propune-ti sa faci o femeie sa se simta bine si maturizeaza-te . Afla ca nu-mi place cum mi-o tragi. Poate daca ai incerca sa faci dragoste cu mine ar putea sa -mi si placa. Stilul tau iepuresc de-a face sex..ma lasa rece.”

4 responses to “Scrisoare anonima

  1. cate probleme…of, viata asta, grea mai e uneori, mai ales in stabilirea celor mai bune relatii intre oameni…

  2. Nu stiu daca e bine ca ai pus mailul asta aici…s-ar putea ca persoana respectiva chiar sa sufere …

    In rest ma bucur ca ai revenit back in action🙂 Tine-o tot asa .

    The Kid😉

    • Kiddy, „scrisorica de amor”, am primit-o pe mail de la cineva („nu spui cine”). Persoana nu este afectata cu nimic, nu am dat nume, nu am specificat nimic, tocmai pentru a nu ii divulga identitatea. Nu este relevant de la cine pentru cine „este scrisorica”. Daca sufera…. Tot ce pot spune este ca desi el a primit acest mail nu s-a schimbat nimic si sunt tot impreuna, ea sufera pe el nu il intereseaza. Restul chiar este tacere!

Lasă un răspuns

