lines

Cam cat de penibil?

Salut Dragi
Vă mulţumim pentru mail.I Cred ca sunt un minunat person.I nu sunt cu adevărat
bun în mine, dar care descriu puţin despre me.I sunt iniţial de la
state.I am 37 ani old.I sunt divoreced cu nici un copil. Eu nu fumez si eu
bea foarte little.I crescut in U, care a venit la europa câteva luni ago.I
am intenţia de a soluţiona în jos, în România, în scopul de a
începe o nouă life.I trebuie să spun că am fost la mine în trecut maltreated
relaţie şi aşteaptă cu nerăbdare pentru o mai bună future.I am pe cineva care
se bucură de lectura, filme, muzica, dans, calatorii, plaja şi oceanelor,
De asemenea, dragoste de gătit şi la unele activităţi de usi. Eu sunt în căutarea
în vederea atingerii pe cineva care este frumos, iubitor, de îngrijire, de încredere şi
romantic too.I sunt un simplu om. Sunt grijulii, iubitoare
, openminded, romantic şi ieşire persoană. Caut o gravă
relaţie. Sper să se apuca de lucru destul de curând. Am fost singur
de foarte mult timp şi acum sunt dispus să se distrează şi, în acelaşi
timp te serious.I văzut profilul dvs. şi eu cu adevărat ca dvs. persoană. Eu
am speranţa pentru un viitor mai bun ca vom începe această prietenie. În speranţa de a
te cunosc soon.I sunt în prezent în Africa. Sper sa se intoarca la europa
soon.We pot organiza pentru a răspunde în cel mai scurt timp i-am întors. Eu nu sunt plătite
membru pe AFF şi nu de a utiliza orice achiziţie de contact, sunt atat de emotionata
să-ţi mail acolo, mulţumesc pentru contactarea mine. Sunt atât de fericit te
făcut. Nu va spune mai multe despre călătoria în Africa următoare, atunci când l-am citit
de la tine. Sunt foarte nerabdator sa ai mail. Se va face cu adevărat
day.Hope-mi să-ţi mail soon.Talk mai târziu.
Dragostea jeesmore
English

>
Romanian

swap
Translate”

Lasă un răspuns

