Numere de telefon

Sunt foare contrariata. Imi poate explica si mie cineva de ce o firma/companie mica are 7 (sapte) nu mere de telefon fix? Suna toate? La ce le folosesc toate numerele? Isi imagineaza cineva ca ca eu ca si viitor client ma voi obosi sa sun la toate cele 7 sapte numere de telefon in conditiile in care la primele doua numere de telefon nu raspunde nimeni?!?

Pe bune chiar nu inteleg!

Sau alta, de ce in Romania companiile au acelasi 7 numerele de telefon enumerata mai sus si pe post de numere de fax?!?

Ori e de sunat pe el ori e de trasmis faxuri. Stiti cat de enervant este sa suni undeva si sa iti piuie acel sunet enervant de fax in ureche?!?! Uite asa o sa surzesc eu!

Recunosc asa este si la compania la care lucrez eu, exista un numar de fix si accelasi numar pentru fax, dar este unul nu sunt 7.

Oare oameni acestia nu au auzit de centrala telefonica?

Eu sunt oricum foarte revoltata!

One response to “Numere de telefon

  1. asta este o tehnica de a pacali lumea… majoritatea persoanelor considera ca este o firma mare si deci cu multe servicii/produse si deci ieftina samd.

    oricum majoritatea au numai o persoana responsabila de telefoane…

Lasă un răspuns

