Inelul cu diamant

Uneori ma uimesc si eu pe mine de prostia de care pot da dovada.

Sa ma explic.

In pauza de la stiri am butonat telecomanda (si am zis sa nu mai fac prostia asta!!!) si am reusit sa ajung pe „minunatul” post tv Euforia unde se difuza emisiunea „Inelul cu diamant”.

Pentru cei care inca nu au aflat de aceasta emisiune mai multe detalii aici.

Am nimerit la proba „cam ce ar trebui sa fac sa fiu perfecta in mintea oamenilor extrem de bolnavi”. Nu, nu asa se numea proba, dar asa ar trebui sa se cheme.

Mai exact: fetele erau prezente in studio imbracte in costum de baie, pana aici nimic nou sub telecomanda, era facuta o scurta prezentare cu fata in cauza: de ce a venit la emisiune, ce a determinat-o, ce isi doreste de la miliardar etc, dupa cum spuneam nimic nou sub telecomanda. Apoi ne intoarcem in studio unde Amer, miliardarul strain, le masura (bust, talie, coapse) pe mirificele fete. Dupa masuratoare, o tanti, Andreea, Andra nu mai stiu cum o cheama, spune ce imbunatatiri ar putea suferi fetele. Mentionez ca cele 4 fete pe care le-am vazut eu aveau 18, 19, 19 si 20 de ani, aratau trase prin inel, fara pic de grasime, dar sa zicem ca eu nu vad bine, ca doar de aceea port ochelari, nu? Dar sa continui. Acesta tanti le sugera feteleor sa isi faca varii interventii chirugicale pe coapse, solduri, genuchi, injectii cu botox pentru ridurile de expresie (fetei de 18 ani), pentru marile pungi de grasime de sub genuchi, multe sedinte de epilare definitiva etc etc etc, pentru a arata cat mai bine pentru milionarul Amer.

Imi este groaza la gandul ca fetele cu varste intre 11 si 18 ani chiar cred ca asa este bine. Ca barbatul pe care trebuie sa il iubesti si cu care trebuie sa te mariti trebuie sa fie de varsta tatalui sau, ca la 18 ani injectile cu botox sunt normale, interventiile chirurgicale de orice alt fel decat reparatoriu sunt foarte bine venite si evident trebuie sa arate toate ca niste anorexice.

Sunt foarte revoltata pe tema asta. Oare producatorii nu isi dau seama de impactul psihologic pe care il pot avea asupra unor fetite astfel de emisiuni? Mai bine lasau  emisiunea Getei Voinea, care de bine de rau te mai invata cum sa dai cu peria prin par, si sa nu arati atat de penibil. Dar tanti asta care sugereaza traumatizarea organismului inaintea terminarii perioadei de dezvoltare fizica si psihica ar trebui batuta. Nu! Nu batuta ci ar trebui ca fiica dansei sa fie supusa tratamentelor de care vorbea dansa.

Babule,  te rog sa ma parasesti, nu sunt ideala pt tine! Din pacate am kilograme in plus in loc sa fiu trasa prin inel, sa imi fie rusine ca mi-am permis sa muncesc de ceva ani si nu am cautat barbati milionari sa ma intretina si cum mi-am permis sa nu imi pun silicoane, injectat tot soiul de treburi prin organism pentru a arata de plastic.

Nu, nu am nimic cu fetele pe care metabolismul le ajuta si sunt trase prin inel, sau cu cele cu care natura a fost darnica. Ma bucur pentru ele ca pot manca cat vor si nu se chinuie sa dea jos, asa cum fac eu.

Ma revolta foarte tare atitudinea asta de a promova ajustarea corpului pentru placul masculului feroce, care by the way, nu este perfect.

Inca nu am intalnit barbatul care sa imi spuna ca ma prefera fardata, tapetata atat de tare incat sa difere culoarea fetei de restul corpului, cu silicoane sau orice alta interventie.

Deci, babule te rog sa remediezi situatia ca asa ceva nu se mai poate!!!

2 responses to “Inelul cu diamant

  1. ok bab stai linistita nu te parasesc .pupik

  2. Fuck! Am ratat-o si pe asta!

Lasă un răspuns

