Cireasa de pe tort… Simona Sensual

Plecand de la „Ati prostit poporul cu televizorul!” am reusit sa vad o alta minunata emisiune de data aceasta la Prima si anume „Cireasa de pe tort”, unde patru vedete gatesc pe rand (o vedeta pe seara), un bucatar „le supravegheaza” si la final isi dau note intre ei.

Eu am nimerit la o editie in reluare, unde invitati erau Vali Vijelie, Simona Sensual, Andreea Perju si Marius Coanda. De primi doi am auzit si stiu ce fac, Andreea Perju am inteles ca a scris un roman politist si este fosta membra a trupei Oops, iar despre Marius Coanda Google zice.

Recunosc ca am urmarit 3 din cele 4 editii ale emisiunii cu acesti invitati si asta datorita faptului ca prima emisiune pe care am vazut-o s-a desfasurat la Simona Sensual acasa si ea gatise. Gatise este un fel de a spune, pentru ca ea comandase cu 6 ore inainte de a veni invitatii la masa 4 pizza si din ce mi-am dat eu seama se pare ca ar fi gatit niste fructe de mare, ceva somon, dar eu una nu le-am vazut pe masa. Dar se vorbea destul de intens depre ele. Ah sa nu uit pe masa mai erau o sticla de sampanie (mica) si un bol cu fructe, adica struguri.

Din ce am citit se pare ca nu avea nici recuzita necesara pentru a servi invitatii cu acea pizza, adica minimul de farfurii, cutite si furculite.

Oamenii au mancat strugurii, nu stiu daca au baut ceva pentru ca nu imi amintesc, nu s-au atins de pizza desi Simona insista de zor. Vali Vijelie o indemna pe ea sa manance, dar Simona refuza spunand ca ea este la regim de ananas cu somon si mancase deja destul de mult.

Nu imi este clar daca ea a sesizat cat de mult misto puteau sa faca acei 3 oameni de ea. Cel putin Vali Vijelie a fost atat de galant incat o facea cu zambetul pe buze. Nu stiu cum s-a incheiat cina pentru ca nu am resistat atat de mult.

Nici la Andreea acasa Simona nu gustat mancarea, pe motiv ca ea nu mananca asa ceva, adica:  aperitiv de tarte cu branza si somon, felul principal paste si desert jeleu. In schimb a stiut sa critice toate miscarile Andreei in stilul propriu de mahala.

Spre uimirea tuturor la Vali Vijelie acasa Simona a gustat din macare, desi era multa prajeala. Mistourile la adresa ei (Simonei) au continuat neincetat. Am observat ca pe parcursul a 3 zile, Simona era imbracata la fel. O rochita minuscula si dpmdv un pic cam indecenta pt televizor, dar sa zicem ca atata timp cat nu a aparut goala este decenta.

Nu ma uimeste atitudinea Simonei, mi-e clar ca mai mult de atat nu poate, dar este incredibil cat de mult misto au putut face de ea si ea nimic.

Nu zic ca eu sunt un DEX ambulant, dar parca Simonei chiar ii este greu sa vorbeasca corect limba materna.

Si dupa cum spuneam si mai devreme… Cireasa de pe tort… Simona Sensual!

3 responses to “Cireasa de pe tort… Simona Sensual

  1. mai degraba musca de pe gramada de rahat…..ce dreaq de cireasa…

  2. Pingback: The traffic magnet :-) « Manelist

  3. intru totul de acord
    link youtube Cireasa de pe tort cu Simona Sensual

    mi-a placut Vali Vijelie cand i-a zis: ” M-am uitat asa la tine , si tie Simona ti-e lene sa si mergi!”

    reactiile de pe facebook:
    http://www.facebook.com/Cireasadepetort?v=wall

    iata si parerea unui comentator de pe youtube : „Pute amantul sub ea”

    SS e o persoana „decor”

Lasă un răspuns

