Leapsa

Iar am primit o palma, de data asta de la papusa ruseasca.

Sa vedem:

Sunt mult prea linistita pentru ce mi se intampla

As vrea sa am mai mult curaj

Pastrez mai tot ce este inutil….de exemplu praful…

Mi-as fi dorit …  sa fiu mai cumpatata, calma, linistita, intelegatoare, cu mult mai multa buna dispozitie, am o lista asa de lunga…

Nu imi place sa spal vase

Ma tem de gandaci

Aud – Hit me baby one more time -britney spears

Imi pare rau – ca nu am ascultat atunci cand mi s-a spus sa ascult

Imi plac – oh Doamne aici chiar e greu… mie imi plac multe…sa vedem… tigarile, mancarea, E71, Lexus, cola, noii mei pantofi, laptopul cand nu este virusat, House MD, Desperate Housewives, Dirty Sexy Money, Californication, sa merg la film, gentile, spatiile neaglomerate, pixurile, cartile de bucate

Nu sunt – linistita, calma, cu capul pe umeri, odihnita, logica

Dansez – doar cand am chef aka ceva la bord

Cant – mai tot timpul si de cele mai multe ori enervez ( si mie imi place)

Niciodata – eh niciodata…

Rar – ma dau jos de pe norisorul meu roz si pufos

Plang – in ultimul timp foarte des

Nu imi place de mine pentru ca – nu dau importanta tuturor lucrurilor din viata mea

Sunt confuza – all the time

Am nevoie de – prea mult spatiu ca sa scriu tot ce imi trebuie

Ar trebui sa slabesc ca iar sunt cat tancul😀

Merge mai departe la bOgan, annais, aberatii policrome, in paragina

2 responses to “Leapsa

  1. Pingback: Despre | Faking Life

  2. Pingback: Leapsa! Esti! |

Lasă un răspuns

