Loto

Duminica am jucat la LOTO. Evident nu am castigat, nu mi-a iesit niciun numar macar. Asta e, nu joci nu castigi.

Dar daca era sa castig cei 3.700.000 din care dupa ce dadeam la stat cei 10% as fi ramas cu 3.330.000 euroi, as fi… platit toate creditele mele, ale lui H si ale ei ( mai raman 3.314.000). As cumpara 2 locuinte (inca nu m-am decis daca apartamente sau case pe pamant) una mie una evident tot ei (mai raman 2.964.000) si as renova complet apartamentul minunata resedinta actuala (mai raman 2.944.000). As impli un vis mai vechi al nostru, adica o cafenea/bar/ceva de genul(mai raman 2.794.000). As termina paradisul (mai raman 2.774.000). Ai mei ar pleca in vacanta cel putin o luna oriunde numai in paradis nu (2,764.000). Un milion le-ar reveni alor mei, sa faca ce vor ei cu el, si daca ma gandesc bine cred ca l-ar baga in banca pentru zile negre si pt noi, deh… ce sa-i faci, asa sunt parintii (mai raman 1.764.000).

Si raman cu 1764.000 euroi… din care mai scadem 50.000 poate nu am calculat eu bine unele actiuni din minunatul meu vis si restul de 1.714.000 ar face o minunata panza de paianjen in banca.

Dar cum este doar un vis raman in banca cu restul salariului dupa ce am achitat toate facturile pe luna asta.

5 responses to “Loto

  1. Si la prieteni nimic parci?

  2. Se spune ca atunci cand incepi sa ai multi bani devi foarte zgarcit si egoist, dar ca sa vezi ca nu sunt asa am sa iti dau de lucru… sa faci PR-ul la cafenea. Sau iti tragi una bucata afacere pe care tu o conduci si eu vin cu banii (49% tu 51%eu). Merge?

  3. eu vreu un pix mont blanc starwalker daca se poate ( daca e set si mai bine).
    multumesc anticipat😛

  4. Cu multa placere dragul meu.

Lasă un răspuns

