Au!!! Doare!

Imi vin in minte si ma intreb lucruri pe care pana acum le tineam ascunse in”debaraua”  inimii mele. Nu as putea spune ce anume mi-a trezit asemenea ganduri/sentimente. Ciudat. Poate sunt prea obosita sa sper ca totul merge bine si la final sa merga prost.

Stiti momentele alea in care iti vine ideea sa lasi tot si sa pleci, sa scapi de tot ce ti se intampla? Eh! Asa sunt eu acum. as pleca undeva departe, singura, doar eu si mintea mea de pe norisorul roz. Desi acum norisorul roz incepe sa fie din ce in ce mai gri cu noante din ce in ce mai negre.

Ganduri negre: De ce suni? De ce ma atingi? Ce ne uneste? Oare este suficient sa ma/te iubesc? Avem pasiuni comune?

Ehh! Dar maine, pardon! azi este vineri deci practic week end. Asa cum v-am obijnuit deja voi pleca din Bucuresti.

Noapte buna!

4 responses to “Au!!! Doare!

  1. Andrei's random2pixels.wordpress.com

    Pot sa-ti recomand „The Curious Case of Benjamin Button”, noua ne-a placut mult!

  2. Andrei's random2pixels.wordpress.com

    Comentariul anterior era destinat blogului de mai jos, m-am „confuzat” eu.

    Probabil ce simti este o combinatie de stress si o usoara depresie. Cert este ca trebuie sa invatam sa fim fericiti cu ce avem.
    Din pacate natura umana ne face sa realizam ce am am avut langa noi abia atunci cand am pierdut acel lucru.

  3. la fel imi pae rau daca te-am facut sa suferi un porc porc . poate candva o sa iti pot zice si de ce am facut acele lucruri .

  4. @b: astept cu nerabdare acea zi

Lasă un răspuns

