Sex for money

Zilele trecute m-am intalnit cu un fost coleg de munca pe care nu il mai vazusem de cativa ani. Am fost foarte incantata sa aflu ca ii merge bine din multe puncte de vedere, dar evident ca ceva m-a deranjat.

Dragul de el s-a scapat ca a platit pentru se. Oh dear!

Imi explica si mie cineva de ce barbatii platesc pentru sex?!?!? Sa fim seriosi, oricat de urat este barbatul tot gaseste pe cineva fara sa o plateasca. Da stiu, prostituata nu cere un suc si nici nu vrea sa te vada si a doua zi, dar pe bune, totul are o limita. Iar la mine limita este un barbat care plateste pentru sex.

Nu, nu am nimica impotriva lor dar mi se pare foarte lame sa te lauzi cu asa ceva.

Da, stiu, sunt o babeta, eu si ideile mele tampite.

5 responses to “Sex for money

  1. mai mai ,dar cum poate cineva chiar asa si urat sa faca o fata dupa un suc intr-o seara sa faca sex cu ea hm .

  2. @b comentezi?!? tie ti-a luat 2 luni!

  3. mai mai ,tu chiar nu inelegi ,ma refeream la cat de usor vezi tu problema din punctul tau de vedere , adica daca pe tine te scoate cineva la un suc o data te poate siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  4. Ma distreaza fantastic! Recunosc ca esti ultimul de la care asteptam un raspuns.
    Cand am spus un suc, ma refeream la faptul sa eu stiu sigur ca exista asemenea fete care „pentru o pizza si un suc” fac foarte multe!
    Cand am spus ca tie ti-a laut 2 luni trebuia sa iti dai singurel seama, asa cum ai trait-o pe propria ta piele, ca eu nu pic usor!

    pupici

  5. ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

