pe vremea cand aveam un catel nu o pisica

Acum cativa ani, cand apucam sa dorm mai mult, adica pana pe la 10-11 eram trezita de cele mai multe ori de catre Yuchi, care ori zgaria de zor la usa mea, ori ma latra pana deschideam usa si el se putea aseza la soare, pt ca dimineata soarele stralucea in camera mea.

Acum, cand lucrez de acasa imi permit iarasi luxul de a ma trezi la 10-11 chiar 12, numai ca acum nu mai sunt trezita de catre un piticot de cutu-cutu care latra destul de gros pentru talia sa ci de un miorlait destul de enervat sau mai corect spus un schelalait.

Yuchi al meu s-a trasformat de-a lungul anilor intr-o mata! Nu mai latra ci schelalaie si asta nu pentru ca nu mai poate latra, avand in vedere ca in iunie face 15 ani, ci pentru ca nu mai vrea. Sunt foarte convinsa de treaba asta, nu de alta dar atunci cand aude pe cineva la usa isi aminteste ca are vocea groasa si ne si demostreaza acest lucru. Dar sa revenim la trezitul dimineata si mai exact la azi dimineata cand sincer am crezut ca a patit ceva.

In acesta dimineata am fost trezita de Yuchi cu schiau-miau  schiau-miau in loc de ham-ham pentru simplul motiv ca mama intrase in dus iar el nu vroia sa stea singur, asa ca s-a asezat in fata camerei mele pe micutul covoras si a inceput un mirific concert.  Si pe cuvantul meu ca este parsiv, cum aude ca ma intorc de pe o parte pe alta cum tipa mai tare, pana reuseste sa ma dea jos din pat. Mai mult decat sa il injur nu am ce sa fac pentru ca la aprox. 15 ani nu mai am ce sa ii fac. Daca il cert ma chinui degeaba pt ca de inteles intelege, dar nu vrea sa aplice, daca il bat ( nu inrajez bataia animalului) la cat de firav a ajuns sa sa fie cred ca il mutilez complet, deci nu ma ce sa fac, asa ca de cele mai multe ori ma rog sa plece mama cat mai tarziu de acasa ca sa pot si eu dormi cat mai mult.

Schiau-miau, shiau-miau!

Lasă un răspuns

