De la agonie la extaz and all the way back

Nu inteleg de ce oamenii dau in alti oameni.

Nu inteleg de ce unii oameni se declara orbi la ceea ce este chiar in fata lor.

Nu inteleg de ce unii oameni cred ca doar ei au dreptate si doar ceea ce spun ei este adevarat.

Nu inteleg de ce eu sunt toate cele de mai sus.

Nu inteleg de ce nu inteleg ca atunci cand un oarecare X spune ca are dreptate eu trebuie sa ma contrazic cu el, sa ma cert, sa plang, sa ma dau de ceasul mortii, doar doar o iesi cum vreau eu.

Nu inteleg de ce alti oameni nu recunosc ca plang sau ca ii doare.

Nu inteleg de ce este atat de greu sa recunosti ca esti om.

Nu inteleg de ce m-am nascut si care este menirea mea pe Terra.

Nu inteleg de ce imi aleg acelasi tip de barbat, dar cu alta infatisare.

Nu inteleg de ce nu stiu sa pastrez ceva cand il gasesc.

Nu inteleg de ce trebuie sa fac un sacrificiu daca acesta nu este recunoscut.

Nu inteleg de ce ma iubesti.

Nu inteleg de ce atunci cand chiar am nevoie de cineva ma trezesc tot timpul singura.

Nu inteleg de ce trebuie sa plang.

Nu inteleg cum o problema a putut sa scape atat de tare de sub control incat ma afecteaza fizic.

Nu inteleg de ce eu spun da iar tu spui nu.

Nu inteleg de ce faci o promisiune si nu te poti tine de ea.

Nu inteleg de ce unii oameni recunosc ceea ce au spus, dar atunci cand se supara nu isi mai recunosc cuvintele spuse anterior.

Nu inteleg de ce cerem oamenilor sa faca lucruri pe care noi insine nu le putem face.

Nu inteleg de ce inca te mai iubesc.

Nu inteleg de ce viata ta este atat de complicata.

Nu inteleg cum unor oameni le este frica sa vorbeasca.

Nu inteleg cu ce am gresit.

Nu inteleg cum tot ceea ce fac se intoarce impotriva mea.

Nu inteleg de ce nu sunt in stare sa iau o decizie si sa ma tin de ea.

Nu inteleg de ce atunci cand am frustrari le vars pe altii.

Nu inteleg cum poti trai in patratelul tau atat de mic, atat de friguros, atat de intunecat cand afara este cald, soare, lumina, afara este atat de placut.

Nu inteleg de ce atunci cand ai o problema nu spui „Ajutor”.

Nu inteleg de ce scriu acest post.

Nu inteleg de ce nu ma pot opri din plans.

Nu inteleg de ce in casa este frig iar afara este cald.

Nu inteleg de ce vocea ta este atat de rece cand eu stiu ca esti atat de cald.

Nu am nevoie de raspunsuri, nu am nevoie de comentarii. Nu stiu cine si ce intelege din ce am scris eu aici. Unele imi sunt dedicate, unele iti sunt dedicate.

3 responses to “De la agonie la extaz and all the way back

  1. nici eu nu inteleg multe , dar poate asa suntem facuti ca unele lucruri sa le intelegem doar cand ne lovim de ele .

  2. b: tot ceea ce am scris in acest post era pentru tine
    absolut totul, fiecare litera scrisa, fiecare virgula si fiecare spatiu, TOTUL era pentru tine…

  3. dap si eu am inteles dar pra tarziu, deci dupa ce m-am lovit de ele .

Lasă un răspuns

