Miss me?!? Miss me?!?!

Na’ ziua! Undeva la finalul saptamanii trecute am revenit in minunata resedinta regala aka apartamentu de la 10. Concediul/ vacanta fura frumoase multumesc.

Dar sa recapitulam un pic:

1. Home sweet home!

2. A murit Yuchy.

3. Mai sunt 16 zile pana la concertul DM! (iei iei iei yupii yupii yupii)

4. Azi plec la mare! Din foarte mare pacate fara B (ce fericita voi fi in ziua in care se va muta de acolo)

5. Luni ma apuc de munci.

6. Marti la 11 da duc sa beau o cafea buna si sa am o conversatie foarte buna cu doi oameni pentru care am o mare stima. (a nu se citi ironic ca nu sunt)

7. Am zis ca plec la mare?!? Ah da la 4.

Momentan cam atat. Am fost atentionata ca nu am mai scris pe blog asa ca m-am conformat! Voi pune si poze si din concediu si de la mare.

Pupici si un 1 Mai muncitoresc!!

One response to “Miss me?!? Miss me?!?!

  1. pupici si tie ;;) cu intarziere de 5Mai =))

Lasă un răspuns

