Vand bilete la Depeche Mode

Am de vanzare doua bilete la concertul Depeche Mode ce va avea loc sambata 16 mai 2009 in Parcul Izvor.

Nu, nu sunt biletele mele ci sunt alte bilete, asta ca sa evit intrebarea ” Cum nu mai mergi la DM?” Merg merg, cine ma cunoaste stie ca nu as vinde  biletele mele.

Revenind, biletele sunt pentru Gazonul B.

Pentru detalii pe mail la fustita.albastra@gmail.com sau pe messenger la chilotelul_roz.

Raspunsul va aparea cel tarziu in ziua urmatoare.

Astept doritorii!

LE: SOLD OUT!!!

5 responses to “Vand bilete la Depeche Mode

  1. Andrei's random2pixels.wordpress.com

    Ma miram eu ca ti-ai vinde biletele. As fi facut o oferta dar se pare ca participarea la o nunta, calatoria planificata in Ardeal si viitoarea petrecere de ziua mea si-au spus cuvantul luna asta…

  2. Nu, nu mi-as vinde biletele nici cu militia cum ar spune o prietena.
    Iti viu ura de pe acum petrecere frumoasa -pentru nunta, calatorie placuta si vreme buna – pentru calatoria din Ardeal si La Multi Ani – pentru ziua ta.

  3. Andrei's random2pixels.wordpress.com

    Multumesc Mult!!!🙂

  4. Nu era vorba ca prietenii se anunta mai intai intre ei? Of of…

  5. Nu imi amintesc sa vrei la concert!

Lasă un răspuns

