Supararea cand imi vine…

… trag o pipa si ma calmez.

Bun… trebuie sa fiu zen ca altfel nu-i a buna.

Am o noua pata pe neuron. O saptamana la Milano la vara de ziua mea.

Din pacate se pare ca nu sunt sustinuta pe acesta tema, desi nu este foarte costisituare daca se fac rezervarile de acum, dar cum eu imi doresc sa merg cu unul dintre cei mai incapatanati oameni de pe planeta…. Te mananca in cur te scarpini!!! Asa si eu, m-am mancat sa-i spun si m-a „scarpinat” de aproape ca mi-a scos surpriza de ziua mea din cap.

Am facut un mic calcul si pe undeva pe la 500 de euro pt 2 persoane iese toata povestea cu trasport, cazare si taxele aferente. Adica nu consum nimic o luna si pot achita toata excursia. Hmmm…..

Ce te faci B. daca te pun in fata faptului implinit?!? Zici nu?!?

to be continued

Lasă un răspuns

