Ironie

Mai ironic decat sa cate Duffy pe 26 ale lunii si sa nu pot ajunge la concert cu cine trebuie nu cred ca se putea.  Cica Dumnezeu nu da cu parul, eu nu zic nu, ca am frica Lui, dar parca uneori ii place sa iti fluture parul prin fata si sa iti arate ce se poate intampla.

Prea multa ironie pentru criza din ziua de azi.

L.E.: Eu cand  zic ca este anul schimabrilor….

Exceptand ceea ce se intampla in viata mea din februarie, ma uit in jurul meu si observ schimbari. Pe langa cele 5 cupluri care in decursul acestui an s-au despartit, cu mine 6 cupluri, criza economica, decesele de care tot aud si acum moartea lui Michael Jackson… Nu pe bune, cam cat o sa mai tina treaba asta? Inca 6 luni? Acu ce sa zic…. am rezistat 6 luni o sa mai duc inca 6 luni… Dar ma gandeam asa… in toamana pleaca niste prieteni foarte buni in strainatate fara ganduri de intoarcere… job nexam… iubi nexam…. Nu ma plang, dar ma uimesc schimbarile astea atat derapide.

Imi spunea zilele trecute un f.b. prieten ca prostia si placerea se platesc si ca tot ce se intampla are un motiv si o menire. Ca pentru prostie si placere platesc zilnic asta este foarte bine stiut de catre taota lumea, dar sunt foarte curioasa sa vad motivele si menirea pentru care se intampla atatea schimbari in viata mea si implicit a altora.

Pana la urmatoarea schimbare… bui bui.

7 responses to “Ironie

  1. CINE ?!?>??? ZIMI SA LE ZIC PAPA !

  2. ha? in cazul in care nu ai vazut port ochelari deci nu ma prind repede… lumineaza-ma te rog

  3. CINE PLEACA IN STRAINATATE ?!?!

  4. ce intrebari pui si tu… auzi si tu intrebare… tu si a ta neveasta …. ce intrebare… OMG

  5. Cam multe schimbari si in viata mea…filozofia care o adopt este ca viata merge inainte! Planeta se roteste si nu ma aspteapta pe mine…
    Cred ca e sezonul cuplurilor care se despart, vad asta la prietenii mei. Chiar si relatia mea se indreapta vertiginos intr-acolo…asta e m-am pregatit moral si…viata merge inainte!🙂

  6. huoooooooo,
    nu e nici o molima, nici o nenorocire, doar se aseaza lucrurile,
    se mai depune un strat de viata peste voi
    cand ne despartim contabilizam ca uite si ala si ala s-au despartit dar cand ne cuplam mai numaram ce se intampla in jur?
    nu prea

    nu exista ani buni si ani prosti in relatii decat la nivel individual, nicidecum global

    p.s. asta cu mj e degeaba

  7. Dragul meu Rholes, schimbarile din viata ta le-am contabilizat acum cateva posturi, asa ca esti si tu in lista mea, doar ca, la tine evenimentul este fericit. 😛

Lasă un răspuns

