Week-end in Vama

Vineri undeva pe la 19.30 primesc un telefon. Mergi la mare in Vama?

Si uite asa in jumatate de ora am plecat la mare. Nu ma pot lauda cu prea multa distractie, baie sau stat la soare. Nu am plecat la mare pentru toate astea, daca stau sa ma gandesc bine nici nu stiu de ce am plecat, dar cum eram acolo…. Am stat pe plaja si am citit destul de mult, am ras de unele dintre cele mai proaste fete pe care le-am intalnit in viata mea si am comandat felul gresit de pepene galben.

Sincer, nu inteleg cum barbatii pot fii atat de prosti, nu ca noi femeiele suntem mai breze, dar cum in cazul de fata nu e vb de femei ci de masculi….. La mare am fost si cu 2 baietii/ barbati pe care ii cunosc din scoala generala, cu ea,  iar acolo ne-am intalnit cu 2 fatuci pe care le stiau mirificii si in jurul carora au roit. Dar rar mi-a fost dat sa vad cum 2 baieti/barbati investesc timp, energie si ceva bani in 2 fete/femei si la final nu puncteaza nimic. Sincer chiar m-a facut sa rad chestia asta si la final le-am si spus  ca sunt patetici. Au roit 3 zile in jurul a 2 muieri proaste si tot singuri in pat au dormit. Acum pe bune, am vazut fetele bine de tot si se vedea din Bucuresti ca erau disponibile pentru oricine, dar se pare ca mai putin pentru ei.  Lame chiar foarte lame.

Cel mai frumos lucru pe care l-am vazut in viata mea este cum fulgera in mare si cum se vad fulgerele in mare, cat de frumos este.  Ma bucur ca am vazut aceasta imagine, dar sincer acest drum la mare mi-a facut mai mult rau decat bine. Cred ca era mai sanatos sa raman acasa cu problemele  mele si cu multimea de ganduri din capul meu. Nu stiu daca am deranjat pe cineva, dar cred ca eram capabila cu moralul meu sa scufund toate navele pe care le-am vazut.

Una peste alta, in week-end am fost in Vama, dar mintea mea ramasese cu 50 de kilometrii in spate undeva pe langa Constanta…

4 responses to “Week-end in Vama

  1. Fulegerele in mare imi plac mult. As fi stat cu trepiedul pe plaja facand poze asa cum stau la geam acasa si fac poze la fulgere.
    Stiu sunt wierd si voi sfarsi traznit in cap!😛

  2. °fatuci° au facut si presedinti…te face sa te intrebi cata putere aveti de fap, nu? :>;)

  3. daca pui problema asa da, incep sa ma intreb, dar sincer, nu la asta ma gandeam cand am scris postul😛

  4. Eh, am fost indus in eroare de incadrarea in pagina. Stai chill ca toate lucrurile se aseaza pana la urma, pup:)

Lasă un răspuns

