Eu am plecat…

Ieri am mai incheiat un capitol din viata mea amoroasa. Nu sunt cea mai fericita de pe planeta de acest final, vroiam altul, dar cum programul artistic a fost mult prea lung si anevoios, am ales totusi un final.

Nu mai putea continua.

Asa cum imi scrie cineva acum pe mess „cam cat de mult pot unii oameni distruge alti oameni”… M-ai calcat in picioare pentru ca am crezut in dragostea ta, ai facut ce ai vrut cu viata mea si te-ai jucat cu viata mea fara sa realizezi cat de tare dai in mine si cat de tare ma pot durea loviturile tale.

Ma rog la Dumnezeu pentru fericirea ta si  sper sa dai peste o femeie care va avea macar 10% din rabdarea mea si care va simti pentru tine macar 1% din ce simt eu pentru tine.

Nu caut iertare pentru ceea ce am facut, nu caut sa imi eliberez constiinta, nu caut linistea sufleteasca, dar incerca sa te pui in locul meu si vei vedea ceea ce am vazut si eu. Poate asa vei intelege.

Eu am plecat… Ai grija de tine.

Comentariile sunt închise.