Prostia se plateste

Asa cum mi-a spus un foarte bun prieten acum cateva luni…  prostia se plateste… si se pare ca eu am niste polite uitate.

Nu conteaza cum, dar acum sa zic maxim 2 saptamni am cunoscut un tip. Un tip ca oricare altul,  nu mi-a atras prea tare atentia,  dar un urma ultimelor evenimente din viata mea am zis hai, poate asa o sa imi fie mai usor, si intr-un moment de PROSTIE maxima i-am dat numarul de telefon. Ce Doamne iarta-ma a fost in creierul meu lipsit de imaginatie la acea vreme nu stiu.  A sunat baietul asa cum spusese, in lunea in care eu vag as fi putut sa imi fac timp in incarcatul meu program (cunoscatorii vor sesiza ironia, necunoscatorii nu o vor intelege) sa vorbesc cu el la telefon. A sunat,am raspuns,  vag m-am amuzat si dupa i-am memorat numarul ca ” NU RASPUNDE”. Dupa 2 zile el a sunat si a sunat si a sunat iar, si a dat si sms si iar a sunat si iar a dat sms si tot a insistat. Eu nimic. Disparuta de pe fata planetei.

Vineri am plecat si eu ca o mandra locuitoare a capitalei ce sunt din Bucuresti spre o destinatie izolata, departe de agitatie, intr-un loc superb unde speram sa imi pun gandurile intr-o oarecare ordine, unde de fiecare data ma rup de tot, unde sunt doar eu, ce sa mai atat, acolo unde nimeni nu ma poate „ataca”. Cum nu imi place sa vb la telefon in masina l-am dat pe silent, oricum nu ma asteptam sa ma sune cineva, toata lumea stia unde plec, vorbisem cu cine aveam de vorbit, deci telefonul era practic in plus. Ajung in minunatul paradis si ma uit la tel, un apel ratat. Mai sa fie, chiar asa de dor le e de mine. Ma uit la numar, nu parea cunoscut, ma uit la ora apelului 23:39. Mai sa fie! Nu avea cum sa fie cineva pt un interviu pt un job ca doar nu suna vineri la ora aia, nu? Igonr complet acel apel si imi vad de viata mea lipsita de griji pt 2 zile.

Dar cum multe lucruri pe lumea asta dureaza cat un multiplu de 3 si la mine a durat tot 3 zile. Intoarsa in Bucuresti, ne oprim la un supermarket sa luam tot ceea ce nu ne trebuia pt a mai trai o spatamana. Scot telefonul si ce vad?!?! Acel numar care ma sunase si cu 3 zile inainte la 11 noapte. Vad revoltata sun. Dupa cum spuneam si mai sus PROSTIA SE PLATESTE!!! Imi raspunde o voce care nu imi spunea nimic si imi spune cine este. Am crezut ca mi-a picat cerul in cap. Il expediez cat pot de repede si notez numarul in telefon „NU RASPUNDE 2” poate asa scap. Dar nu! Omului se pare ca ii trebuie o explicatie detaliata… Of Doamne!!! Acum pe seara suna iar, iar nu raspund si primesc sms : „Ne vedem si noi maine? Astept sms”.

Nu pe bune acum chiar trebuie sa ii spun omului „nu vreau sa ma mai suni” sau ” nu crezi ca orele la care suni sunt cam dubioase?” Cam cat de… hai sa nu zic prost ca nu il cunosc, dar cam cat de…. poti fi sa nu iti dai seama ca o fata/femeie nu vrea sa te vada sau sa vb cu tine din moment ce se comporta as acum fac eu?!? Nu pe bune nu este evident ca NU VREAU SA TE VAD, NU VREAU SA TE AUD, NU VREAU SA MA MAI SUNI?!?!?

Dupa cum spuneam… prostia adica a ii da numarul meu de telefon, se plateste adica ma tot suna.

Later edit: Am mai primit un sms azi (18.08.2009) de la domnul de data asta la ora 22.37. I-am dat un sms omului undeva pe la 03.14 am (daca se poarta orele astea tarzii am zis sa fiu in ton) si i-am spus, subtil recunosc, ca nu prea se poate… Sunt tare curioasa sa vad ce intelege.

15 responses to “Prostia se plateste

  1. eu cred ca-ti dai prea multa importanta :)!…pur si simplu nu-i raspunde!Nu cred ca era necesar…sa scrii un blog de cat de cautata esti :)))!Really…get a real life!

  2. dupa cum spuneam…. prostia se plateste

  3. Se vede ca ai frustrarile tale……comment-ul era doar un sfat!
    Hai sa-ti spun ceva…chestia asta cu telefonul e uzuala multor femei ..intelegi?Ca asa sunt multi barbati indiferent de clasa sociala, scoala etc….Iar pentru altele este eveniment mare!!!! sa umplem netul de subiecte pentru blog(asta ca sa nu spun altceva)?Get it?Eu asta am vrut sa spun….
    Get a real life…..adica be serious acum cand orice om ma baga in seama scriu pe blog?…
    E o opinie! Si in general daca cineva nu are aceeasi parere ca si tine….nu inseamna catalogarea directa..Dar nu ai ce sa-i faci indiferent de varsta oameni mai invata.Pana la urma frustrarile trec o data cu varsta!

  4. Nu stiu de ce acest post ti-a lasat tie impresia ca ma laud cu masculii care exista sau nu in viata mea.
    Cat despre frustrarii… pai da, daca citesti articolele din ultimul an, as putea spune ca este un blog plin de frustrari (hm… oare titlul blogului este sugestiv?)
    Daca fac o greseala ca le am (frustrarile), imi cer scuze, daca fac o greseala si mai mare ca le pun la mine pe blog (tot despre frustrari vorbim), iar imi cer scuze.
    Astept si eu sa cresc ca sa pot scapa de aceste frustrari care inunda viata oamenilor.

  5. bun raspuns…;)Felicitari! Pana la urma e blogul tau!;)!

  6. Multumesc… mi-a facut palcere sa ma combata cineva.

  7. „ca o locuitoare a capitalei ce sunt din Bucuresti ”

    Bucuresti e capitala,,sau nu mai stiu eu? :))=))

  8. multiplu de 3, adica logic mai mult de 3 :))

    doar ca minuea deobicei dureaza 3,,,deci alegi,,ori multiplul lui 3 sau 3 :))

  9. pai asta mai dura sa ne despartim sau sa ne inpacam dupa trei ani si trei era cifra minune .

  10. @b/; la noi totul s-a intamplat cu 3, tu chiar nu ai vazut asta?!?!?

  11. ba da, dar tu ai stricat regula , sa iti fie rusine .

  12. nu 10min ca 5 min e prea putin .

Lasă un răspuns

