27.09.2009 magic day

Nu, nu ma marit. Departe de mine acest gand.

Doar ca am afalt ca la aceasta mirifica data incep doua seriale pe care le astept de asta primavara: House, Californication si Desperate Housewives,  Daca s-ar relua si Dirty Sexy Money…. dar se pare ca l-au scos din bugetul 2009-2010.

So, happy happy joy joy! happy happy joy joy! happy happy joy joy!!!

7 responses to “27.09.2009 magic day

  1. Sunt foarte tari. si eu le astept…. vezi ca tot atunci cica ar incepe si Scrubs

  2. f misto Hosue. un serial f. bun.
    Californication -habar nu am
    Desperate Housewives – nu stiu ….duce muult a soap opera!E facut ptr. actori nu ptr. personaje!

  3. Despre Californication si eu am fost sceptica la inceput, dar dupa m-am indragostit de el.
    Despre DH si eu am zis la fel la inceput… ah un alt tanar si nelinistit, dar am vazut intamaplator un episod la tv si iti spun sincer ca m-a prins rau de tot. e plin de crime, intrigi, umor negru si la unele faze esti pe jos de ras. e facut pt actori? nu imi dau seama ce vrei sa spui cu asta.

Lasă un răspuns

