Fara titlu

„Dragul meu,

recunosc ca ceea ce am facut nu este de admirat si ca pusa in locul tau faceam la fel, dar sper sa ai taria sa citesti mailul pana la capat.
am facut-o pt ca altfel nu aflam niciodata ceea ce te deranjeaza pe tine. nu mi-a fost bine sa citesc tot ceea ce ai scris acolo, sa citesc ca te-ai impacat cu mine din mila, ca nu ma mai iubesti, sa citesc tot ceea te de deranjeaza la mine fara sa am drept de apel. am inghitit in sec si mi-am pastrat calmul. da am jucat teatru, nu, nu merit aplauze pentru ceea ce am facut. am facut-o pt ca nu eram sigura de nimic, pentru ca intr-o secunda am avut universul in brate si in secunda 2 am simtit ca s-a rupt ceva. practic orice faceam nu era bine. am observat si ca dupa tot acel eveniment totul s-a schimbat intre noi si mergea mult mai bine. m-am simtit foarte rau pentru ceea ce am facut si am trait cu mustrari de constiinta de atunci pana acum, stiam ca trebuie sa iti spun, ca nu era corect fata de tine, dar eram si constienta ca imi voi taia craca de sub picioare. acum am taiat-o si i-am dat si foc.
nu iti scriu ca ma scuz pentru ce am facut. poate nu este de iertat, dar as vrea sa poti vedea lucrurile si de pe baricada mea, desi sunt constienta ca nu vei putea face asta. dupa ce ne-am impacat parca lucrurile mergeau din mai rau in mai rau si m-am panicat si mai tare cand am vazut contul de hi5, incredere in tine ioc asa ca am actionat. am creat acel cont si m-am bagat in seama cu tine si a iesit ceea ce a iesti. ai reusit sa vorbesti si sa spui ce aveai de spus, si mai de apreciat ca mi-ai si trimis desi eu stiam deja. da am avut o minte diabolica, dar nu mai stiam ce sa faca sa vb cu mine. plangeam si scriam, plangeam si imi spuneam ca asa aflu tot. stiam ca asa pot face in asa fel incat sa stiu ceea ce, asa cum ai spus si tu, tu nu mi-ai fi spus niciodata, asa am aflat ceea ce te durea pe tine in relatia asta. poate ca este de condamnat ceea ce am facut, dar daca ai putea vedea si partea buna poate ca ai gandi altfel si poate nu m-ai condamna asa de tare.
stiu foarte bine ca intre noi doi, dupa acesta secventa s-a termiant totul. te-am iubit si te voi iubi in continuare. si eu stiu asa: ca atunci cand iubesti gasesti un lucru bun si incerci sa vezi bunul in rele care se intampla. daca vei putea sa vezi binele din ceea ce am facut, ma vei intelege.
cam atat am avut de spus. ai fost o experienta, in unele momente extrem de frumoasa, iar in unele momente cel mai negru cosmar al vietii mele.
ai grija de tine.”

9 responses to “Fara titlu

  1. sa fie ultima data cand scrii asemenea tampenii…nu ai idee cat de usor e sa faci un barbat sa fie langa tine (sa multumesti un barbat iti trebuie 3 chestii care difera de la barbat la barbat dar sa multumesti o femeie iti mai scriu 5 pagini asa ca profita de statut si fute-i in gura pana nu mai au aer, si o sa vezi dupa cum vin cu botul pe labe)….daca esti fata buna cu ei, o sa ti-o iei tot timpul in bot. FII REA , FII AROGANTA..nu face tot timpul ce vrea el, nu ii da atentie si joaca-te cu el pana il iau toti dracii.
    P.S. stii bine ca sfatul e mai mult decat avizat

  2. Dudutz, daca esti barbat…esti un imbecil.

    Daca esti femeie, daca tu nu ai intalnit un barbat normal la cap pana acum, nu inseamna ca toti sunt cu vaca sau niste nenorociti. Probabil ca si din cauza abordarii tale mai mult decat inteligente si sensibile esti nf. In loc sa vezi lucrurile bune probabil iti lingi ranile dupa cine stie ce idiot te-a dezamagit. Idioti exista. Nu sunt incadrati dupa sex. Pur si simplu exista. Poate ar fi cazul sa te uiti in jurul tau si sa vezi ca nu numai barbatii sunt asa.

    Macar dintr-un punct de vedere ai dreptate.
    Ana, nu mai scrie asa ceva. Este un gest care cred ca iti poate face mai mult rau decat bine..

  3. Cred ca am fost intelease gresit cu acest post.

  4. Deci e personal sau nu pana la urma?😕

  5. Ok, reformulez.😀
    Emailul e scris de tine? Primit de tine? Sau apartie unei persoane apropiate?😀

  6. scris de mine pentru un fost el

  7. Se pare ca postul asta trezeste prea mult interes. Nu asta era scopul …

  8. acum pot sa iti scriu si sa iti spun ca , acum dupa mult timp iti dau dretate dar ori ce om normal ar fi reactionat la fel , imi cer scuze ca nu am putut sa discut cu tine si dupa sau inainte fara sa faci acel lucru poate o parte din vina o port si eu dar nu e bine sa faci asemenea lucruri asta pentru pe viitor . ai grija si tu de tine .

Lasă un răspuns

