Eu cu cine votez?!?

Ma simt ca cetateanul turmentat al lui Caragiale. Nu stiu cu cine sa votez.

Ce am votat eu nu a iesit. Am zis Crin, nu, nu.

Acum am de ales intre Basescu si Geana. Antonescu zice ca ii da voturile lui Geoana, dar eu nu vreau un PSD-ist. Nici pe Base nu il vreau. Si uite asa apare cetateanul turmentat si intreaba „Eu cu cine votez?”

One response to “Eu cu cine votez?!?

  1. eu cu siguranta nu il votez(sau nu l-am votat mai bine zis) pe geoana.o prefer si pe eva kent(vb lui m badea) in locul psd-ului…

Lasă un răspuns

