1 Decembrie pe Google

M-am simtit foarte onorata si mandra ca sunt romanca cand am deschis google azi. Fuga, fuga repede la bucatarie sa le spun alor mei.

In cazul in care nu ati deschis inca google el arata cam asa:

Cu tricolorul in loc de L si culorile sunt doar cele ale tricolorului.

Si ce imi tuna mie neuronul, zic sa fac asa cum fac de fiecare data cand google sarbatoreste ceva, sa intru pe sigla ca imi explica ei despre ce este vorba, in cazul in care nu stiu. Aici nu se putea pune problema ca nu stiam despre ce este vorba, ci pur si simplu o curiozitate. Asa ca apas pe mirifica sigla google. Evident motorul de cautare intra in actiune si intr-o fractiune de secunda (azi a mers netu bine !) imi arata ce a gasit. Dar ce sa vezi?!? In mansarda neuronului meu s-a produs un moment de spatiu publicitar aka mi-a stat mintea in loc. M-am oripilat, brusc nu mai simteam nevoia sa manac asa cum imi era cu 30 de secunde mai inainte. Ca sa fiu mai precisa si sa nu mai maresc suspansul, nu am gasit altceva decat pe mirificul candidat la presedentie dl. Geoana, dl. Mircea Geoana. Mai mai sa imi stea inima, ma uit mai jos, tot el. Din pacate nu va pot arata un print screen pentru ca de cand am inceput eu sa scriu acest post si pana mi-a picat fisa sa fac un prt sc ( adica cam 5 minute) s-a schimat si nu mai e domnul cu pricina. Dar voi continua sa ma revolt pe ceea ce am vazut, in speranta ca ma veti crede si in speranta ca a mai vazut cineva ceea ce am vazut si eu.

„Adicatelea si care va sa zica” cel mai reprezentativ personaj pentru tara asta este dl. Mircea Geoana?!? Din tot ce s-a intamplat in tara asta de 2009 ani si inca cativa ani inainte numai dl. Geoana este important?!?!? El este la ora actuala cel mai important om al Romaniei. Presedintele* nu mai e de foarte mult timp sa inteleg. Si sa nu ma leg de faptul ca abia al 4 lea link era despre marea unire si despre importanta sa in istoria noastra. Sunt dezamagita!

Eh.. si uite cum acea mandrie incepe sa imi dispara incet, incet.

* M-am referit la statutul de presedinte al unei tari, adica cel mai important om in stat, si nu cred ca este cazul sa enumar aici, cate alte functii mai detine presedintele Romaniei. Dau aceasta explicatie pentru a se intelege ca nu am o afinitate pentru Traian Basescu. Imi displace la fel de mult ca si Mircea Geoana. Dar consider ca functia de Presedinte al Romaniei trebuie respectata indiferent cine este acel om care o are.

Lasă un răspuns

