1st date

Cum sunt celibatara am zis sa mai dau o mica sansa trebii asteia numita dragoste. Si uite asa, am ajuns la o prima intalnire cu un baiet. Domnul cu pricina parea foarte interesant, maniere bune, carciuma aleasa buna – era MJ pe fundal asa ca am fost in culmea fericii – discutia destul de interesanta, ce sa mai eram practic vrajita toata. Ah da, si sa nu uit, pt cine ma cunoaste stie deja ca tot timpul voi cataloga barbatii dupa incaltaminte, eh baiatul asta avea o pereche de pantofi casual/sport foarte misto. Recunosc ca de ceva vreme incoace nu am mai vazut o pereche asa de misto. Drept urmare eram, de la pantofi incoace, practic vrajita toata, ma adunai cu mopul de pe jos. Atat de „ametita” eram de el incat am zis ok si la al 2lea cico. Eram chiar mandra de alegerea pe care o facusem. Intr-un final gasisem un baiat cam cum cautam eu.

Dar dupa cum se spune, dragostea dureaza 3 ani. La mine a durat 3 ore. Cand imi era lumea mai draga baietul ma intreaba „cum ai vrea sa ii cheme pe copiii tai?”. HA?!?! WTF!?!? neuronul meu a intrat in pauza publicitara la faza asta si tot ce am putut raspunde a fost „de ce? vrei sa ii facem deja?” si a nu se intelege aluzia acestei intrebari, ca nu la asta m-am referit. Evident a ras si mi-a raspuns ca nu, dar daca totusi as putea sa ii raspund…. M-am conformat si am raspuns, desi este o treaba relativa pt ca nu voi lua decizia asta singura.

Cert este ca de la acea intrebare vraja a disparut, pantofii lui casual/sport au devenit urati, toate manierele sale s-au dus pe apa sambetei, iar la carciuma nu mai canta nici MJ si nici nu se intrevedea sa revina. Am plecat acasa, dezamagita si plina de dorinta. Dorinta de a pune capat acestui sir de intalniri pline de esec.

Adio masculi feroce ai natiunii! Pana nu iese neuronul din pauza publicitara nu ne mai vedem!

13 responses to “1st date

  1. Buna, nu am vrut sa comentez discutia relatat de tine ANA din intimplare am intrat si am sa-ti spun dece te-am intrebat despre copii dar imi lasi un gust amar despre cum privesti viata dar totusi sunt nevoit sa iti spun ce inseamna un copil si cea ce reprezinta viata noastra fara acesti ingeri.”Cand imi era lumea mai draga baiatul ma intreaba “cum ai vrea sa ii cheme pe copiii tai?”. HA?!?! WTF!?!? neuronul meu a intrat in pauza publicitara la faza asta si tot ce am putut raspunde a fost “de ce? vrei sa ii facem deja?” si a nu se intelege aluzia acestei intrebari, ca nu la asta m-am referit. Evident a ras si mi-a raspuns:“ Cel mai de pret lucru in viata e un inger de copil, trimis pe Pamant pentru a ne face viata mai frumoasa (copii acei ingerasi care iti faca viata implinita) pentru ca inca nu ai privit un copil de 3 saptamini, e atit de scump te face sa crezi ca viata pe care o duci are alt sens. Toate povesteile din lume pe care le auzim sunt scrise pentru ei, sunt cele mai frumoase minuni plin de dragoste, iubire si sinceritate. Gindul te cuprinde de emotie cind privesti aceea buburuza care prinde viata precum un fluture. Iti zimbeste ascuns te cuprinde cu ochii lui mari te tine de mina fara sa iti ceara nimic e pur poate cel mai pur suflet care nu te minte si nu iti arunca vorbe fara sens. El nu se uita la incaltari ci doar in ochii nostri privind prin inima noastra sufletul intunecat din noi incercind sa ne lumineze viata anosta si monotona plina de ura si durere plina de oameni falsi care nu vor dect sa aibe aceste clipe de iubire doar pentru ei, le vor dar nu au nimic in inimile lor doar un vid plin de egoism care lau dobindit dupa natura fintei crescute in noi. Nimic nu e mai frumos pe lumea acesta dect un inger de copil.

  2. Dragul meu,

    In primul rand nu ai inteles nimic din ce am vrut eu sa spun aici asa ca ma simt nevoita sa iti explic. Stupoarea mea se lega de faptul ca tu, la prima intalnire, m-ai intrebat asa ceva. Nici nu stiai care este numele meu de familie dar vroiai sa stii cum o sa imi botez copiii. Hai pe bune acum e normal asa ceva?
    Daca tu iti imaginezi ca pt mine un inger, asa cum il numesti tu, nu reprezinta nimic, inseamna ca am luat cea mai buna decizie de a nu ma mai vedea cu tine.
    Cat despre catalogarea barbatiilor este stric treaba mea cum o fac. Din cate imi amintesc eu nu cred ca te-am jicnit cu nimic, ba din contra numai vb de bine. Mirarea mea a fost intrebarea, dar cum spuneam si mai sus am luat o decizie buna cand am ales sa nu iti mai raspund la telefon.
    O seara placuta!

  3. Mai lasat fara cuvinte sincer iti zic „Stupoarea mea se lega de faptul ca tu, la prima intalnire, m-ai intrebat asa ceva. Nici nu stiai care este numele meu de familie dar vroiai sa stii cum o sa imi botez copiii. Hai pe bune acum e normal asa ceva?” dar ai o parte anost pe care chiar nu imi place sa o discut si nici nu ma aplec la cu vintele tale ma simt putin dezamagit la cea ce ai spus. Mai intrebat daca imi plac copii nu eu am incept sa discut poate e mult prea vasta subiectul oricum „de ce? vrei sa ii facem deja?” si a nu se intelege aluzia acestei intrebari, ca nu la asta m-am referit. Evident a ras si mi-a raspuns ca nu” te ascunzi de tine insati priveste mai mult in inima ta si atunci vei intelege. Iara despre decizile tale chiar nu am o problema cea ce faci e doar pentru tine am ramas stupefiat cum poti sa treci de la o stare la alta fara sa stii ce gindeste si celalta persoana.

  4. Numele tau de familie „IONESCU „

  5. =)) incepi sa ma distrezi foarte tare…

  6. O seara buna, sa ai o viata plina de dragoste si fericire. Nu vreau sa mai continui discutia, pentru mine e un capitol inchis. Ma bucur ca te-am cunoscut esti perosan deosebita, frumoasa si meriti tot cea ce e mai bun in viata. La reveder

  7. A fost un date pe bune……?🙂 Chiar ati baut un cico:)?????
    So cool…. m-am amuzat teribil!

  8. Nu vezi mai Manule ca baietu s-a si suparat ca am scris asa ceva?!? Acu’ fiecare cu piticii sai….😀

  9. To ” Inger „: amice, buburuzele nu sunt fluturi, omidele sunt fluturi in stare de nimfa. DECI ! U FAIL ! Asta una, pe langa multe alte FAILURI pe care le-ai dat la prima intalnire. Cum poti sa sustii sus si tare ca, copii sunt niste ingeri, etc etc, eu nu dau citate ca mie lene, cand de fapt vina e a ta dreaq, dai vina pe copii. MAN, sigur nu aveai o fusta peste adidasii foarte frumosi pe care ii aveai ?

  10. Mda :))Interesanta perceptie asupra copiilor!Recunosc ma simt minunat sa ma joc cu el sah, memorix…sa ma joc cu masinile trenurile etc…e fain nu zic nu….dar serios un copil aduce lucruri bune,minunate dar si lucruri care iti pun rabdarea la incercare chiar si relatia cu sotia.Sa nu uitam de racelile inerente..durerile de dinti…limitarea programului(noroc cu bunicii pe bune..ca bonele sunt praf)asa ca pana la umra hai sa avem o vedere obiectiva asupra lor, eu zic copilul ca este un mare test ptr. parinti si ptr tine ca om…..sunt ingerasi nu zic nu..ca sunt inocenti, ei nu cred in zodiac🙂,nu asteapta sfarsitul lumii in 2012…si sunt f fericiti daca numara pana la 20 :))! DAR sunt un mare element de responsabilitate ;)!

  11. Copii sunt viitorul. CAnd voi va veti plictiside votat sau nu ve-ti mai avea chef, ei vor veni din urma sivor umple urnele cu voturile lor.Niste ingeri. Garantat VanGhelie !!!

  12. esti dementa complet :)) omu facea si el conversatie….nu te-a intrebat daca esti dispusa la scato sau uro in pat :))) a pus si el o intrebare…

    si peste toate astea, mai e si baiat bun si se justifica la tine pe blog aici..

    @ana: esti nebuna jur dar cred ca tot din cauza asta mi-esti si simpatica :)))
    @inger: ti-as da o mie de sfaturi cu cum sa te comporti ca sa intrigi o femeie dar crede-ma sincer ca aici am ramas si eu blocat, nu le mai tine teorii ca, copii sunt niste ingeri si etc…fii mai arogant si mai rau. desi nu par..tuturor le plac baietii mai rai in detrimentul celor visatori, puri si sinceri. aia reusesc sa il faca pe ala mic de la ele de acolo de jos sa tremure un pic :)) iar dupa asta trebuie sa stii si cum sa o tii langa tine ceea ce e o poveste mult mai lunga. incepe asa si iti zic eu ca ajungi bine

Lasă un răspuns

