Angajatori

Dragii mei angajatori,

Am o rugaminte la voi, daca chemati pe cineva la un interviu si credeti ca nu e bun omul pt ce va trebuie voua si ii dati fabuloasa replica „va sunam noi”, va rog eu mult sunati sau hai sa spun altfel,  dati un mail. Chiar nu va dati seama ca nu sunteti profi?!? Ce e asa de greu sa pui o secretara sa scrie un mail cu „ne pare rau bla bla bla ” si sa pui pe toata lumea pe care ai refuzat-o in bcc?!? Credeti ca ia asa de mult timp?!? Ca sa nu mai spun ca ne faceti si noua viata mai usoara. Nu cer sa ne spuneti de ce ne-ati respins ci doar ca ne-ati respins, e asa de greu?!?!

2 responses to “Angajatori

  1. Io unu un stiu cum e cu angajarile, da stiu cum e la primarie. Daca secretara ar trei sa de amil la toti nebunii, cetateni cu drept de vot vroeam sa spun, ar trebui sasi ia si ea vreo 2-3 secretare. Nu domne, citesti printre randuri. Nu tea-u invatat la scoala sa citesti printre randuri?

  2. Vanghelie, in mod normal ar trebui sa te sune sincer. Depinde cat de mult astepti tu acel telefon. Pt ca daca il astepti foarte mult atunci normal ca te streseaza. Eu nu astept prea multe telefoane inapoi, dar am sunat eu ca sa aflu raspunsul o data, si o data mau sunat ei sa imi zica ca au avut probleme si ca de abia dupa craciun se asteapta la un raspuns. Deci depinde de la om la om, de la firma la firma, de la tara la tara. Dupa parearea mea … sa nu suni inapoi e o dovada de lasitate, pt ca eviti sa ai un contact cu ala caruia ii dai jet, pe de alta parte, sunt de acord sa nu suni cand ai 1k intervievati, pt ca e waste of money and time. Tine de bun simt nu de citit printre randuri.

Lasă un răspuns

