Cum am castigat la Radio Guerrilla

Pe vremea cand ma duceam la birou ascultam Radio Guerrilla de dimineata pana seara si tot timpul mi-am dorit sa sun sa castig si eu ceva de la ei. Sunt postul de radio care dau premii destul de misto. Dar cum si vulprea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acrii asa si eu ziceam ca  sigur nu prind linia libera.

Ieri pe la orele 17 cand incepe o anume emisiune la Guerrilla eram pe net si printre altele ascultam, o emisiune care imi palce destul de mult  mai ales pt premiile care le dau. Am auzit muzica de concurs, dar nu am sunat, cand am auzit ce premiu dau imi venea sa imi smulg parul din cap. Zic asta e, las ca il cumpar. Ascult intrebarea, shit! shit! double shit! iar stiam raspunsul. Iar am ratat!  Intru pe net sa imi notez numarul, poate poate intr-o zi imi fac curaj si sun.

Azi, tot asa pe net, cu treaba si aud muzica de concurs, parca eram hipnotizata… am laut telu am format si a sunat! Shit suna, daca nu stiu raspunsul, ma fac de cacao in direct, shit shit shit! Imi raspunde una dintre cele mai misto voci pe care le-am auzit pana acum la o fata si atat de relaxata era incat m-a relaxat si pe mine si imi zice „inchide radioul  ca te bag in direct” Zis si facut. Intru in direct si aud in tel aceasi voce de la radio, si ma intreaba Bogdan Serban „Ce s-a intamplat cand Fat Frumos a aruncat o oglinda peste umar? A aparut un munte (parca asta a zis), un lac inghetat sau o padure?” Eu zic un lac inghetat, el ma intreaba de ce, eu zic de ce am raspuns gresit si el imi spune ca nu, ca acesta era raspunsul corect doar ca mi-a explicat cum ca ieri s-a iscat o discutie in redactie de la cum isi hranea mama, sincer nu prea imi amintesc ca am ramas blocata ca am nimerit-o si ca am castigat! Am castigat premiul la care ieri ravneam, mult visatul premiu, e al meu! Mine all mine!!!!!

In 3 minute m-a sunat aceasi voce suava care mi-a spus cum pot sa imi ridic premiul adica un audiobook cu aventurile lui habarnuam in lectura lui Marian Ralea. Nu pt mine era premiul ci pt sis pt cadaca imi amintesc eu bine este una din povestile ei preferate din copilarie. Asa ca sis this one is for you!

Lasă un răspuns

