I got a job

In cazul in care va intrebati ce mai fac si inca nu ati afalt de la mine personal, va anunt ca m-am angajat!

Va rog eu mult nu ma luati pe mess ziua cand vedeti ca am status „doar urgente” sa ma intrebati de cum e noul meu loc de munca si altele de gen. Va spun ca e bine, imi place ceea ce fac, mi-ar placea sa fie ziua un pic mai lunga sa am si eu timp sa le rezolv pe toate, am foarte mult de munca si din pacate sistemul tehnologic al altor companii colaboratoare lucreaz impotriva mea etc.

Una peste alta as mai vrea sa sctiu fo’ 3 posturi, unul despre filme, unul despre lumea care merge la film si o lepsa de la sor’mea, dar nu prea am timp…

P.S. In week-end nu sunt in Bucuresti!!!

6 responses to “I got a job

  1. Succes in noul job, eu mi-am demisia acum vreo doua luni si de atunci…vegetez :))

  2. Cum e noul tau loc de munca? :LOL:😀

  3. BUNA !!!!111oneone CU CE TE OCUPI LA NOUL TAU LOC DE MUNCA ?!?!?!?!!!?!???? IMI IMPARTASESTI SI MIE TE ROG FRUMOS ?!?!!!???!?!??!! MULTUMESSSCCC !!! !!?!!!111oneoneoneoneeleven

  4. Chioaro ! I AM YOUR FATHER !!!! *JUUUUUUM lightsabre sound*

Lasă un răspuns

