Gasi-mi-as mandria

De vreo 2 ani imi tot caut mandria si orgoliul. Le-am pierdut undeva pe un drum si acum nu mai dau de ele.

Mi-ar placea sa le pot cumpara de la un magazin sau sa le pot imprumuta de la cineva. Observ in jurul meu ca tot mai multi oameni sunt plini de mandrie si orgoliu, dar nimeni nu vrea sa imparta asa ceva si cu mine. Chiar asa egoisti sunteti de nu impartiti si cu mine?

Stie cineva un magazin sau pe cineva care imprumuta asa ceva?

P.S. De indiferenta stie cineva ceva?

4 responses to “Gasi-mi-as mandria

  1. uite k pot eu sa-ti dau un pic de mindrie si orgoliu un pic mai mult k am de unde dar indiferenta din pacate nu am. sorry

  2. se pare ca si aici ne-am certat , cel putin asa pare .

  3. nu erai poarca tu iti doreai sa ne fiie bine dar eu nu vedeam .

Lasă un răspuns

