De ce pretuim ceea ce pierdem?

Buna intrebare. Aceasta intrebare mi-a strafulgerat mintea intre Timisoara si Cluj, undeva dupa Aiud, ca sa fiu sincera. De ce intr-o deplasare in intereses de serviciu aka delegatie mi-a strafulgerat mie aceasta intrebare este greu de spus, dar cert este ca a tunat.

A  fost o situatie pe drum care m-a facut sa gandesc ca s-ar putea sa nu mai dau de ceea ce am pierdut si am inceput sa regret. Evident ca mi-am spus ca trebuie sa mai gasesc. In cazul in care nu v-ati dat seama vorbesc despre un barbat.

Cred ca era cazul sa scriu ceea ce imi trece prin minte pentru a lamuri curiozitatiile celor care simt nevoia sa ma intrebe cum ma simt dupa aceasta despartie. Sincer m-am cam saturat sa rapund la  intrebarea „cum te simti? esti ok?”, asa ca dragii mei curiosi, faceti bine si cititi aici si nu ma mai intrebati pt ca nu mai am chef de explicatii.  Azi ma simt bine, maine mi-e al dracu de greu, poimaine iar mi-e bine, dar am idei tampite si tot asa.

Revenind, de ce pretuim ceea ce pierdem? De ce nu pretuim atunci cand avem? De ce nu ne dam seama atunci cand aveam ceea ce ne dorim, ca este ceea ce ne dorim? De ce realizam doar atunci cand pierdem?

Poate ca atunci cand avem suntem prea siguri ca nu vom pierde si nu ne putem problema ca vom pierde. Dar eu sunt in faza in care am pierdut, asa ca nu ma intereseaza momentan varianta asta. Uneori ma gandesc ca mi-ar placea sa am ceea ce am pierdut, dar imi vine repede in minte ca parca prea suntem doua mentalitati diferite si nu ne putem intelege. Naiba stie.  Sunt confuza. Dupa cum spuneam intr-o zi ma simt bine, intr-o zi nu, acum se pare ca este o treaba de minute. Ha  ha !

By the way, pentru amatori, nu imi trebuie comentarii inteligente despre ce ar trebui sa fac cu viata mea. Poate inca nu ati realizat ca fiecare face ce vrea cu viata sa indiferent de pararea multora.

Mi-e sila, am obosit, oare doi oameni cu idei diferite nu se pot intelege, nu pot convietui. Cat esti dispus sa faci compromisuri intr-o relatie? Hm… se pare ca asta este intrebarea pe care o pot pune tuturor prietenilor mei, dar nu si mie. Oare nu vreau sa fac compromisuri? Oare compromisurile pentru mine sunt ceva de neatins?

Greu de raspuns, dar imi cam trebuie un raspuns, pe care multumesc, dar nu il vreau de la altii, as cam vrea sa il gasesc singurica,  nu de alta, dar se pare ca atunci cand imi spune cineva nu inteleg, doar cand realizeaza eu are efect.

In ultima perioda intalnesc tot soiul de oameni care au reactii care nu mi se par normale si imi dau seama ca reactile lui erau ok. Scriind ma intreb daca nu cumva sunt eu prea obijnuita cu reactile lui si mi-e greu sa ma accept alte reactii. Cum pentru el lucrurile intamplate, ramaneau intamplate si de multe ori nu se agita pe tema lor. pe principiul what is done is done.

As putea sa scriu romane cu ceea ce imi trece mie prin minte, dar cred ca ar trebui sa ma opresc. Oamenii de langa mine se uita cam ciudat ca eu de ceva vreme tot butonez de zor.

10 responses to “De ce pretuim ceea ce pierdem?

  1. 🙂 sigur esti bine?:D….glumesc

  2. Ana dear, ti-am mai spus de atatea ori , nu tu ai pierdut !!!!

    Asa ca mai lasa gandurile alea la o parte, tuturor ne pare rau cand ne despartim mai mult sau mai putin e normal, insa in momentul cand ideile sunt foarte diferite din pacate nu ai ce face si cu pareri de rau nu vei rezolva nimic; cel mai bine este acceptam realitatea si anume ca nu este o potrivire atat de buna cu partenerul ales si mers mai departe.

    Cu cat accepti realitatea mai repede cu atat gandurile si regretele vor disparea :*

  3. Despartirea nu este un lucru usor, dar trebuie acceptata asa cum este. Realitatea trebuie luata asa cum este.

  4. Este adevarat ca trebuie sa pretuim foarte mult ceea ce avem, trebuie sa stim sa apreciem totul din jurul nostru…

  5. Este foarte adevarat ca noi pretuim mai mult lucrurile exact dupa ce nu mai exista.

  6. Foarte buna intrebarea, ca noi pretuim ceva atunci cand nu mai exista.

  7. de faza asta nu stiu nimic , poate raspunsul la intrebare este pentru ca atunci cand il avem nu stim sa il pretuim la adevarata lui valoare . am si eu aceas problema

  8. daca acum am fost sigur pe mine .

  9. Pingback: De ce iubim mai mult o persoană după ce ne despărţim de ea | Alt om

Lasă un răspuns

