paste bolognese traduse

Desi imi propusesem sa plec mai repede de la sapa aka serviciu, am reusit sa plec la ora 19 si o idee. pe drum am realizat ca mi-am informat mama ca voi gati eu in seara asta. cum nu am avut timp sa google dupa o reteta, am intrat in mega image sa iau ceva ce se poate face repede.

Am stat m-am sucit, am cautat si am decis ca fac paste bolognese, adica paste cu carne. iau carnea tocata si am zis sa iau un sos deja preparat ca sa nu mai chinui sa il fac si pe acela. ma duc la raionul de sosuri si imi pica ochii pe un borcan de Barilla, sos pt paste bolognese, il iau si ma uit pe el paote are si reteta, in cazul in care imi mai trebuia ceva sa stiu sa cumpar. caut in romana si evident cum port ochelari nu gasesc din parima, dar gasesc in engleza :

Pentru cunoscatorii de limba engleza banuiesc ca intelegeti ce scrie, pentru necunoscatorii de engleza exista google translate.

Fericita ca am tot ce imi trebuie dau sa pun borcanul in cos, cand evident vad ca pe capac aveam eticheta in romana, asa ca ma apuc de lecturat. Teoretic, dar DOAR TEORETIC, ce scrie in engleza trebuia sa scrie si in romana.

Iata ce am lecturat in romana:

Cumva eu nu stiu sa citesc bine in engleza sau in romana?

Concluziile va las pe voi sa le trageti pentru ca pe mine ma depasesc complet!

2 responses to “paste bolognese traduse

  1. hahahhaha, cred ca au incurcat capacele:)))
    in mare cred ca este greseala google translate:)))

  2. Saracii de ei… Nici google translate nu cred ca traduce asa….

Lasă un răspuns

