And the winner is….. ME

I got it!

Am primit un premiu. Nu stiu ce fel de premiu este, dar nici nu mai conteaza. Un premiu este un premiu si trebuie tratat ca atare. Asa ca sa ii multumim ei ca l-a dat.

Trebuie sa spun 10 chestii care-mi plac:

1. Imi place sa mananc.

2. Imi place sa gatesc (desi nu o mai fac atat de des in ultima perioada)

3. Imi place sa rad.

4. Imi place la mare.

5. Imi place paradisul meu.

6. Imi place sa fac castele de nisip.

7. Imi place sa merg cu masina, sa fie muzica tare si sa cant.

8. Imi place sa zac in iarba.

9. Imi place sa vorbesc, dar mai ales sa pun intrebari tampite.

10. Imi place sa ma uit la seriale.

Mai departe dau premiul al toata lista din dreapta blogului….😀

4 responses to “And the winner is….. ME

  1. Ce fel de iarba? la 8…

  2. 1 2 3 i agree. 4 imi place si la munte. 5. nam paradis am haos, 6 imi place sa sar pe castele de nisip 7 imi place sa merg cu masina, sa fie muzica tare si sa … dau din cap, 8 si mie dar doar in unele ierburi, alea sintetice nu sunt bune 9 nu neintrebat 10 de desene animate :))))))))))))))))))))))))))))

  3. @ Amagawd: Stii ca imi esti drag, da?

  4. Sunt de acord cu pct. 4, 5, 6, 7, 8!!

Lasă un răspuns

