Al meu Lucifer

A fost odata ca-n povesti
A fost ca niciodata,
Din rude mari împaratesti,
O prea frumoasa fata.

Stop! Nu e fata, e baiat, nu e din rude mari imparatesti, e dintr-o familie normala ca si a mea si da, este prea frumos!

Si era una la parinti
Si mândra-n toate cele,
Cum e Fecioara între sfinti
Si luna între stele

Stop! Da este singur la parinti si mandru-n toate cele nici nu mai zic.

Din umbra falnicelor bolti
Ea pasul si-l îndreapta
Lânga fereastra, unde-n colt
Luceafarul asteapta.

Stop! Si daca te gandesti bine tu te uitai la mine de fo…. cateva luni…

Privea în zare cum pe mari
Rasare si straluce,
Pe miscatoarele carari
Corabii negre duce,

Stop! Trebuia sa iti dau acel sms in acea dimineata de la mare…

Îl vede azi, îl vede mâni,
Astfel dorinta-i gata;
El iar, privind de saptamâni,
Îi cade draga fata.

Stop! Nu stiu daca imi placi, dar stiu ca ma simt bine cu tine!

Cum ea pe coate-si razima
Visând ale ei tâmple,
De dorul lui si inima
Si sufletu-i se împle.

Stop! 5 MAI!

Si cât de viu s-aprinde el
În orisicare sara,
Spre umbra negrului castel
Când ea o sa-i apara

Stop! Tarziu mi-am dat seama ca el chiar nu facea misto de mine si chiar ma placea…. ce ciudat cineva ma placea!

Si pas cu pas pe urma ei
Aluneca-n odaie,
Tesând cu recile-i scântei
O mreaja de vapaie.

Stop! Si ce vapaie a aprins!

Si când în pat se-ntinde drept
Copila sa se culce,
I-atinge mânile pe piept,
I-nchide geana dulce;

Stop! Stop! Stop!

Si din oglinda luminis
Pe trupu-i se revarsa,
Pe ochii mari, batând închisi
Pe fata ei întoarsa.

Stop! Piciuuuu!!! Ti-am zis sa nu ma mai studiezi!

Ea îl privea cu un surâs,
El tremura-n oglinda,
Caci o urma adânc în vis
De suflet sa se prinda.

Stop! Does it show that I’m in love?

Iar ea vorbind cu el în somn,
Oftând din greu suspina:
O, dulce-al noptii mele Domn,
De ce nu vii tu? Vina!

Stop! El: „Trebuia sa mergi cu mine la mare!”

Cobori în jos, luceafar blând,
Alunecând pe-o raza,
Patrunde-n casa si în gând
Si viata-mi lumineaza!

Stop! Mare, rasarit, sparti… azi dimineata, sms!

El asculta tremurator,
Se aprindea mai tare
Si s-arunca fulgerator,
Se cufunda în mare

Stop! Stop! Stop!

„O, esti frumos, cum numa-n vis
Un inger se arata,
Dara pe calea ce-ai deschis
N-oi merge niciodata;

Strain la vorba si la port,
Lucesti fără de viata,
Căci eu sunt vie, tu esti mort,
Si ochiul tau mă-ngheata.”

Stop! Nimic nu este etern, planurile pot fi date peste cap si detaliile sunt importante.

The point: carpe diem!

7 responses to “Al meu Lucifer

  1. ce noapte, cata inspiratie…..
    „Cobori în jos, luceafar blând,
    Alunecând pe-o raza,
    Patrunde-n casa si în gând
    Si viata-mi lumineaza!

    Stop! Mare, rasarit, sparti… azi dimineata, sms!”

    URMEAZA!!!!

  2. revin, si nu este un plan, este un target…..

  3. ai ratat cateva strofe. end of the story lucea farul zice: Ce-ti pasa tie chip de lut / Dacaoi fi eu sau altul / Traind in cercul vostru stramt/ Norocul va petrece / Ci eu in lumea mea ma simt / Nemuritor si rece.

  4. Orienteaza-te spre niste poezii de Ion Minulescu… cred ca o sa iasa mai bine…😀
    Masaj Erotic Exotique

  5. Intodeauna la inceput e frumos dar cind te cufunzi in adincul relatiiei, realizezu k nu asa e de roz tot ce crezi , vezi,percepi si simti, asta o spun din propria experienta dar nu din trecut, mai bine zis in general. Si pina la urma o-sa ajungi sa alegi din trecut ce e mai bine p/u tine sau cine te mai asteapta cu gindul k poate poate vei fi fericita cu el!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

