de ce? (2)

De ce imi este frica? Imi este frica de decizii. daca iau o decizie si nu este cea buna, cum o mai indrept? daca nu se poate indrepta? daca regret? daca imi pierd vremea?
De ce gandesc? mi-ar placea sa nu mai gandesc, sa nu mai am aceasta capacitate de a gandi.

De ce te vreau desi stiu ca nu esti ceea ce imi trebuie? de ce mai stau cand stiu ca suntem incompatibili? de ce exista intrebarea de ce?

ce te face sa stai? de ce ma atragi? de ce nu ma atrage altul?

de ce sunt curioasa? de ce facem schimbari minore cand ceea ce ne trebuie sunt schimbari majore?

Luceafar sau Lucifer? cine esti? de ce ambii? de ce nu doar unul?  de ce eu? de ce nu ea? de ce nu alta?
de ce ma supar? de ce te superi? de ce ne certam?

de ce ma placi? de ce nu vrei sa ma iubesti?

cat de frica imi este de singuratate?

de ce ma razbun pe tine? de ce imi dau seama ca nu esti ceea ce vrei sa pari si totusi pari ceea ce nu esti?

de ce altii peste mine? cat de importanta sunt eu? a cata dunga pe perete sunt eu?

de ce atat de multe intrebari? oare exista raspuns? eu de ce nu il aflu? de ce de ce?

de ce nu pot sa plec?

4 responses to “de ce? (2)

  1. pentru ca: nu sti ce vrei si gandesti totul cu sentiment , o pauza de pentr-u carte sau de vazut un film , il vrei pentru ca nu percepi sa fii singura , incearca in mintea ta sa iti induci ca esti singura si vei vedea ce bine e , curioasa esti din fire , schimbari minore faci pentru ca nimeni nu se schimba , in loc sa fii fericita ca sunt doi tu te superi, sincer nu te inteleg , nu stiu cat iti e frica de singuratate dar se vede ca iti e , considera ca esti un simplu om si atunci vei vedea lumea altfel , nu mai te supara cand lumea te judeca . raspunsul la” de ce” e pentr-u ca nu vrei sa intelegi: nu esti urata, nu ai probleme asa ca sunt mii pe care ii poti avea , problema e ca te opresti la primul .

  2. De ce b incearca sa fie deep si nu ii iese? De ce unii oameni incearca sa isi dea cu parerea ? De ce De ce? Pt ca natura umana este din fire curioasa. Pt ca daca nu neam pune intrebari nu am evolua, am stagna. Tu crezi ca Newton nu sa intrebat de ce cade maru din pom in capu lui si nu langa? Revenind la intrebarile tale existentiale, am si eu cateva. Nu pt tine, generale. Dar raspunsul la intrebari le vei afla singura. Se numeste experienta de viata. Problema nu este ca te opresti la primul, e normal sa te opresti la primul. Si eu mas opri la primul. Se numeste decizie. Se numeste factor de risc. Se numeste probabilitate. E urat, dar matematica face parte din viata noastra. Nu sa numeri cate oua ai cumparat, ci sa iei in calcul niste factori, caractere, personalitati, si sa iti faci o mica schema logica. Daca el este asa, then …., if then, if then, if then. Atunci vei putea sa iei o decizie corecta in ceea ce iti priveste viata. Totul in viata se bazeaza pe if then-uri. Cand am discutat o data ti-am zis sa incerci sa privesti lucrurile obiectiv, nu subiectiv. Detaseazate de sentimente si gandestete cum ar fi sa fi, hmm .. o musca din camera cu voi si ce aude ea si ce sar gandi ea. Ar rade? Ar plange? Ar fi interesata? Ar vrea sa se aseze pe voi, sau nu? B e fata? cuz it really sounds like one. Scriu o carte. O sa tio dau sa citesti.

  3. mda
    sa inteleg ca esti condusa foarte mult de sentimente, care fac foarte des „takeover” pe minte, si incep sa fie cand una cand alta in background si foreground de te zapacesti de tot
    este ?🙂

Lasă un răspuns

