Stop! Rewind.

ne oprim. tragem aer in piept si recapitulam un pic.

1. Lucifer: inca nu am decis

scriam acum cateva posturi, chiar 2 daca nu ma insel, despre Lucifer si Luceafar, cum Luceafarul se transforma in Lucifer si Lucifer in Luceafar. nu e foarte incantatoarea treaba asta, dar asa este omul. in momentul de fata suntem in faza Lucifer, asa ca nu sunt foarte happy happy, joy joy, dar imi revin. astept Luceafarul, asa cum ma cunosc apropiatii, am multa rabdare.

2. Barcelna: ce mai caut in tara?

fusei la Barcelona. Doamne ce oras frumos. asta si poate pentru ca este prima data cand ies din tara si sunt impresionata de o alta lume, o alta atmosfera, de o alta civilizatie, de diferenta dintre un euro si patru virgula doi lei. nu ma intreb cand se vor schimba lucrurile la noi, ci ce mai caut eu in tara. inca mai caut un raspuns la aceasta intrebare.

3. Carnaval:  ah, da mai si muncesc.

serviciul meu…. serviciul meu….. de foarte multe ori este foarte amuzant, ma bucur ca am parte de niste colegi absolut fabulosi. incepem sa devenim o echipa, sa ne completam unii pe altii. nu va pot spune cat de mult radem, dar avand in vedere ca lucram cu publicul, pe cat de mult radem pe atat de mult si injuram si ne enervam. deci carnaval.

4. H: un capitol inchis.

atat. un capitol inchis.

5 concediu: Holland here I come!!!

da, da, da. in octombrie plec in Olanda, mai exact Amsterdam, unde in alta parte. 3 zile, putine, dar abia le astept. 30 de euro biletul de avion. Holland here I come!

One response to “Stop! Rewind.

  1. H: un capitol inchis, dar ce, e un roman de dragoste ????

Lasă un răspuns

