decizii

Decizii, decizii si iar decizii!

Am obosit! AM OBOSIT!!!!!! Daca cineva nu a auzit ca am obosit o tip in gura mare! AM OBOSIT!!!!

Cred ca am obosit si sa respect deciziile altora. iau decizii nu le respect, iau altii decizii si se comporta ca si cum nu ar fi luat acele decizii! Decizii si iar decizii. tragem o concluzie, luam o decizie si evident ca trebuie sa ne-o si asumam. e uite poate nu vreau sa imi asum nimic. poate ca mie nu imi place decizia ta, poate ca nu este o decizie in favorul tau sau al meu, sau poate decizia luata nu are niciun fundament logic, sau poate multe.

Am obosit! am obosit sa decizii! sunt satula de decizii, de ale mele, de ale tale, de ale lui, de ale lor, de ale ei, de ale noastre, de ale voastre de toate deciziile de pe planeta asta.

Si totusi fara decizii nu putem trai. totul este o decizie. ca te duci la baie este o decizie venit in urma unei nevoi, ca mananci este o decizie venita in urma unei ghiortaituri din stomac, ca te dai cu capul de pereti este o decizie venita in urma a Dumnezeu cu mila stie ce. totul este o decizie!!!!!!

eh uite eu nu mai decid nimic! fac greva la decizii! sa decida altii pentru mine! daca sunt altii atat de inteligenti sa decida ei pentru mine ca pe mine nu ma mai duce neuronul sa fac asta!!!!!

evident ca ma voi revolta daca nu imi convine decizia! adica sunt o rasfatata si nu vreau decat lucruri care imi convin mie, adica sunt o egoista! de ce este totimpul numai cum vrei tu si nu si cum vreau eu?!?! raspuns: ghinion!!!!!!!

cred ca scriu in virtutea inertiei si imi merg degetele pe tastatura parca fara sa le ghidez eu. iar scriu un post tampit si in care nu fac altceva decat sa ma descarc nervos!

 

4 responses to “decizii

  1. Dupa cum ar fi trebuit sa sti pana acum totul este o decizie, daca nu ai aflat iti spun eu: „ghinion!” cand nu mai avem rabdare cu tine in deciziile tale ce putem spune: „ghinion!”:)))))
    Deci ai decis sa te descarci pe blog!:))

  2. Please see previous post regarding decisions. Thank you !
    BTW: cand nu stii sa iei o decizie, flip a coin. Let faith play it’s role ! PFOA CE DEEP SUNT ! ghici ce fac ?!

Lasă un răspuns

