utopie….inexistenta!

Stricata… la cap… greu de suportat si de trait cu…idei tampite si fixe…imi place imprevizibilul doar atunci cand este vizibil si imi convine…egoista…nu ma gandesc la consecinte…multi vorbesc multe, iar eu nu le aud…probabil singura toata viata…prea suparacioasa…

nu m-ar mira ca atunci cand ma intorc de la birou sa nu mai gasesc lucrurile tale…probabil ca o merit…am si parti bune, dar probabil prea putine pentru tine…

sincer?!? nu mai vreau nimic….decat un cocon din care sa nu mai ies niciodata….utopie…asta imi trebuie o utopie…. inexistenta!

Lasă un răspuns

