Back

9 luni de curatenie.  9 luni in care nu am mai mazgalit acest perete, ma simt de parca l-am tradat. facebook-ul asta ma lasa fara blog. de multe ori am zis sa scriu in ambele parti, dar duap ce ma chinui 10-15 min sa structurez totul intr-un status pe FB nu mai imi vine sa mazgalesc nimic aici.

am observat ca m-am si lasat de citit bloguri…. oare pt ca eu nu mai scriu, nici nu im mai vine sa le citesc pe ale altora?

de ce ne facem blog?

5 responses to “Back

  1. true, dar totusi? tu de ce ai blog?

  2. pentru ca n-am editura si tipografie, simt nevoia sa comunic, e cel mai la indemana mijloc!

  3. Înainte oamenii mergeau să-și marturiseasca pacatele la preot. Mai
    târziu la psiholog. Acum toți iși fac blog.

  4. fb a incercat sa omoare blogurile. nu a reusit si n-o sa reuseasca. sper nici altceva.
    pentru ca este un bun psiholog, da. si mai sunt multe alte motive, precum un rasfat vizual (unele), o oaza de cultura (altele), un munte de informatie si lista este larg deschisa.

    m-am pierdut si eu la un moment dat. dar mi s-a facut dor, si am revenit la vechile obiceiuri bune de rasfoit bloguri asemenea.

Lasă un răspuns

