Plantatia

Cum timpul imi permite, la indrumarea anumitor persoane, am reciclat. Am reciclat plastic si asa a inceput plantarea de plante aromatice.

Am plantat pe 30.03.2012 oregano, menta, tarhon, lamaita, ardei iute, patrunjel, busuioc si cimbrisor (fyi exista diferente intre cimbru si cimbrisor) si arata asa

Intre timp le-am mutat mai la soare si le-am udat un pic.

In aceasta dimineata au aparut primele verzituri

3 responses to “Plantatia

  1. Aștept să-mi aduci și mie un buchet😀

  2. nu stiu de ce tind sa cred ca esti cea mai proasta analfabeta femeie vazuta de mine si auzita si de toate si crede.ma au fost foarte multe:)

Lasă un răspuns

